Vi var til termins scanning i går

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

792 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. april 2012

Anonym trådstarter

..og her så vi vores lille klump for første gang! 

Det viste sig, at jeg er 7 uger henne, og har termin midt i december  

Jeg er andengangsgravid, og det begynder så småt at blive svært at skjule den lille mave der efterhånden er kommet, men jeg prøver .. Det er kun den nærmeste familie + nogen venner der ved det.
Jeg fik i september 2011 en SA, så jeg frygter også, at der sker noget denne gang , derfor har vi valgt, at vi ikke vil gøre det helt offencielt endnu, selvom jeg virkelig brænder for at råbe det ud til alle ..
Hvornår gjorde i graviditeten officiel. Ventede I til efter NF eller fortalte I det med det samme, og hvorfor?  

Til sidst vil jeg da lige vise jer alle billedet af lillebror/lillesøster  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

B&J

Stort tillykke med den lille spir i maven og hvor er det spænde glæder mgi til du viser dig frem

Anmeld

27. april 2012

LilleChelle

Vi fortalte det da vi havde et scanningsbilled fra tidlig scanningen. 

Dette fordi jeg ikke kunne forliges med tanken om at jeg skulle holde mit livs bedste ting hemmeligt :p 

Anmeld

27. april 2012

LilleChelle

Og selvfølgelig mange gange tillykke <3

Anmeld

27. april 2012

Annette A

Kæmpe TILLYKKE med graviditeten.

Da vi havde haft en SA inden vi fik vores dreng nr. 2 ventede vi faktisk til helt efter MD-scanningen, for jeg var så bange for hvis nu noget var galt. Men det var jo lidt længe trods alt.

Man siger jo at kommer man over de første 12 uger er sandsynligheden for det går godt jo MEGET høj. Men ka godt forstå dig. Man bliver lidt usikker på det hele. Men al mulig held og lykke og ønsker om en skøn graviditet.

Anmeld

27. april 2012

Line8700

Først tillykke med den lille spire

Jeg er selv 6+4, og vi venter til vi har været til NF. Familien ved det, og nogle særligt udvalgte venner.

Anmeld

27. april 2012

Tona

Anonym skriver:

Jeg er andengangsgravid, og det begynder så småt at blive svært at skjule den lille mave der efterhånden er kommet, men jeg prøver .. Det er kun den nærmeste familie + nogen venner der ved det.
Jeg fik i september 2011 en SA, så jeg frygter også, at der sker noget denne gang , derfor har vi valgt, at vi ikke vil gøre det helt offencielt endnu, selvom jeg virkelig brænder for at råbe det ud til alle ..
Hvornår gjorde i graviditeten officiel. Ventede I til efter NF eller fortalte I det med det samme, og hvorfor?  

STORT TILLYKKE

Vi fortalte det til vores forældre i uge ca 6-7. Og vi valgte hver en bedste-ven som fik det at vide. Alle andre fik det at vide efter NF.

Anmeld

27. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

tillykke hvor er det bare en FLOT FLOT Fostersæk og en lille fin spire derinde ..  

Vi har været igennem 4 aborter, men har været meget åbne omkring mine graviditeter alle gangene, da det er rart at folk har forstået min situation ..  Så den tætte familie og veninder har vidst det fra jeg har stået med en posetiv test.. Og for mig har det været det bedste. Min kæreste har ikke været den bedste støtte når det er gået galt, da han har det med ikke at ville snakke om sin sorg og jeg har det modsat. Så jeg har brugt familie og venner rigtig meget.. 

Anmeld

27. april 2012

Clisolka

STORT tillykke 

Da jeg blev gravid i 09 kunne kæresten ikke holde det hemmeligt, så alle fik det at vide - til NF havde jeg dog mistet ved en MA, så vi fik en lang næse  Da jeg 6 mrd. senere blev gravid med Isabella fortalte vi det først efter NF 

Anmeld

27. april 2012

mortilnoahogmelina

Stort tillykke med den lille spire .

Jeg er pt gravid i uge 14 og der er stadig mange som ikk ved noget endnu . Synes faktisk ikk at det er særlig tydeligt trods det er 2 gang . Så har ikk det store problem med at skjule det .

Jeg har selv mistet i december .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.