Ihh.. Skal vi ikke snart have et babytræf igen??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.135 visninger
27 svar
0 synes godt om
8. marts 2008

Tynen

Sad lige og kiggede på billederne fra AG´s house - Det var da bare SÅ hyggeligt.
Og nu starter vi jo snart alle på arbejde m.m. igen, så skal vi ikke se at få holdt et møde inden?

Er der stemning for det oder was?

Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

birgittemarie

JAAAAAA!!! I en weekend!!! Ellers PLEASE hos mig i Ebeltoft, så jeg kan komme med 8D
Knus fra Birgitte

Anmeld

9. marts 2008

Grynt

Suuuuuper duuuuuper god idé 8D8D8D.

Hvis det er weekender kommer jeg lige med nogle forslag:

Weekenden i uge:
14,15, 16 (nok mange der skal til konfirmation)

Men en hverdag kan da så bestemt også bruges.

Bare lidt forslag her fra

Grynt som er med på ideen

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

jeg er self. med...hvis jeg kan få det til at passe ind...håber vi kan samle nogle stykker....8D

Anmeld

9. marts 2008

Nadi

Den er jeg også med på :)

-Nadia

Anmeld

9. marts 2008

Lene76

jeg er osse klar :D ... dog helt en hverdag da de næste mange mange weekender er booket;)

Go søndag til jer:P

(H)Lene

hey tina jeg vil gerne hvis jeg kan køre med dig hvis det er muligt... da det kørekort trækker ud pga ventetid til at komme til teoriprøve>(

Anmeld

9. marts 2008

Loggidut

hey tina jeg vil gerne hvis jeg kan køre med dig hvis det er muligt... da det kørekort trækker ud pga ventetid til at komme til teoriprøve>(

hwaaaaaa satan?

skal du ud og gøre de danske veje usikker....lol....jeg krydser fingre for dig, men kan godt huske da jeg tog kortet i 2003...der måtte jeg også vente, og nu er det blevet helt slemt har jeg hørt!
øvvvv8D

Anmeld

9. marts 2008

Grynt

Lene76 skriver:

jeg er osse klar :D ... dog helt en hverdag da de næste mange mange weekender er booket;)

(H)Lene

Naturligvis køre du da bare med ;) Havde jeg jo også håbet lidt på du ville..det er jo trods alt ikke første gang vi 2 skal på langfart, vel 8D8D

Anmeld

9. marts 2008

Lene76

Grynt/Tina skriver:

Lene76 skriver:

(H)Lene

Naturligvis køre du da bare med ;) Havde jeg jo også håbet lidt på du ville..det er jo trods alt ikke første gang vi 2 skal på langfart, vel 8D8D

hehe nej det har du ret i.... håber bare freja er blevet gladere for at køre i bil siden sidst.... av min arm:D

Anmeld

9. marts 2008

Lene76

Loggidut skriver:

hwaaaaaa satan?

skal du ud og gøre de danske veje usikker....lol....jeg krydser fingre for dig, men kan godt huske da jeg tog kortet i 2003...der måtte jeg også vente, og nu er det blevet helt slemt har jeg hørt!
øvvvv8D

hehe ja jeg gøre vejene usikkere hehe8D og ja lang ventetid kommer nok først op engang i april....men det må jeg jo ta med.;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.