Pusle udstyr: Bumgenius økologiske stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.027 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. april 2012

ms86

Hej!

Jeg sælger ud af mine Bumgenius økologiske stofbleer, da jeg har fået købt for mange i forhold til vores behov.

Jeg har 12 stk. til salg.

Bleerne har jeg selv købt brugt, så de er brugt 1 bleperiode.. Selv har jeg stort set ikke nået at bruge dem jeg sælger, da jeg købte en del på forhånd.

De er blevet vasket i Neutral eller Tusindfryd ved 40-50 grader, er ikke blevet udsat for hverken tørretumbling, røg eller husdyr, og fremstår i rigtig fin stand uden pletter, lugt eller lignende.
Jeg har flest hvide bleer, men også 2 blå og 4 grønne.

Bumgenius-bleen kan justeres vha. trykknapper, så de passer fra baby vejer ca. 4 kg og bleperioden ud, så det er alt i alt en rigtig billig løsning, hvis man ønsker at bruge stofbleer til sit barn.

Bleerne koster 190 kr. pr. stk. fra ny af, så jeg forestiller mig en pris omk. 1000 kr. for de 12. Det svarer til ca. 84 kr. pr. stk.! Men kom evt. med dit bud.. Også hvis du bare er interesseret i et par stykker for at prøve det af, så "hænger" du bare på portoen

Ser frem til en god handel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

Isaac's mor

Hvis jeg havde mange penge havde jeg snuppet dem alle!
Kæft de jo geniale, har aldrig set sådan nogen før

Anmeld

9. maj 2012

Tona

raMie skriver:

Hej!

Jeg sælger ud af mine Bumgenius økologiske stofbleer, da jeg har fået købt for mange i forhold til vores behov.

Jeg har 12 stk. til salg.

Bleerne har jeg selv købt brugt, så de er brugt 1 bleperiode.. Selv har jeg stort set ikke nået at bruge dem jeg sælger, da jeg købte en del på forhånd.

De er blevet vasket i Neutral eller Tusindfryd ved 40-50 grader, er ikke blevet udsat for hverken tørretumbling, røg eller husdyr, og fremstår i rigtig fin stand uden pletter, lugt eller lignende.
Jeg har flest hvide bleer, men også 2 blå og 4 grønne.

Bumgenius-bleen kan justeres vha. trykknapper, så de passer fra baby vejer ca. 4 kg og bleperioden ud, så det er alt i alt en rigtig billig løsning, hvis man ønsker at bruge stofbleer til sit barn.

Bleerne koster 190 kr. pr. stk. fra ny af, så jeg forestiller mig en pris omk. 1000 kr. for de 12. Det svarer til ca. 84 kr. pr. stk.! Men kom evt. med dit bud.. Også hvis du bare er interesseret i et par stykker for at prøve det af, så "hænger" du bare på portoen

Ser frem til en god handel

Er der indlæg med til dem?

Anmeld

25. maj 2012

ms86

Hej!
Undskyld jeg ikke har svaret, men det er et stykke tid siden jeg har været på baby.dk!
Jeg har fået solgt de bleer jeg havde i overskud..
- og ja, de er super smarte!

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.