Vægten!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. april 2012

mukka88

Hej piger

Jeg er nu i uge 30 og har taget små 8  kilo på  

hvor meget havde i taget på i uge 30 og hvor meget fra uge 30 og frem tog i på ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Guldimaven

i uge 30, havde jeg taget 6 kg på.. Jeg er i uge 35 nu, og er oppe på 7 kg ekstra..

Anmeld

27. april 2012

mukka88

Guldimaven skriver:

i uge 30, havde jeg taget 6 kg på.. Jeg er i uge 35 nu, og er oppe på 7 kg ekstra..

Det var ikke så lidt da Har du fået vand i kroppen ? 

Anmeld

27. april 2012

Guldimaven

mukka88 skriver:

Det var ikke så lidt da Har du fået vand i kroppen ? 

Nej overhovedet ikke..  Selv efter en hel dag med aktivitet, er der ikke skyggen af vand i ben/fødder.. så det er dejligt.

Anmeld

27. april 2012

Guldimaven

Guldimaven skriver:

Nej overhovedet ikke..  Selv efter en hel dag med aktivitet, er der ikke skyggen af vand i ben/fødder.. så det er dejligt.

Hov, tror jeg fik formuleret mig forkert..  i uge 30 var det +6 kg og nu her i uge 35 +7 kg, i alt altså.. IKKE 7 kg fra uge 30-35..

Anmeld

27. april 2012

mukka88

Guldimaven skriver:

Ja! det er da vildt lækkert!!  

Anmeld

27. april 2012

mukka88

Guldimaven skriver:

Hov, tror jeg fik formuleret mig forkert..  i uge 30 var det +6 kg og nu her i uge 35 +7 kg, i alt altså.. IKKE 7 kg fra uge 30-35..

nåååååååå!!! ha ha.. sys også det var vildt meget at du havde taget 7 kilo på på 5 uger hehe.. ajrh det er da lækkert du holder vægten så flot!  

Anmeld

27. april 2012

Guldimaven

mukka88 skriver:

nåååååååå!!! ha ha.. sys også det var vildt meget at du havde taget 7 kilo på på 5 uger hehe.. ajrh det er da lækkert du holder vægten så flot!  

Ja, så tror jeg da der var noget galt.. Det er dejligt, ikke at have så meget at kæmpe med efter fødsel!!

Anmeld

27. april 2012

kvinde84

Uha... jeg havde taget 6 kg på i uge 30. Så røg der omkring 4 kg på, på ca 2 uger  Det skyldes nok mest at jeg i uge 30 blev sat på max aflastning. Fik dog stoppet den hurtige vægtøgning, og nu ligger jeg (uge 36) på ca +11 kg.

Mit mål var at ikke gå over de 10 kg, men what to do... jeg regnede heller ikke med at skule ligge på langs i nogle uger, så den må vi bare tage med 

Min mor (og hendes svigerinder) bliver ved med at sige, at man da ikke skal tage for lidt på heller, for så har man mindre energi at tære på da man skal til at amme 

Anmeld

27. april 2012

AnnaK89

Jeg havde taget 5 kg på
Men nu er jeg begyndt at få lidt vand i kroppen, så der er nok røget et par kg mere på de sidste par uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.