GRRRRR skal bare lige rase lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. april 2012

An&Jo

AAAAAAAAARG hvornår lærer jeg nogensinde at gå igang med en opgave i god tid??

Jeg er SÅ dårlig til at få afleveret de BF'er opgaver som vi skal aflevere i løbet af vores semester, ikke nok med at vi skal aflevere en af dem i hver fag hvert semester, så har vi jo os tonsvis af andre opgaver der skal laves og afleveres, og resultatet af dette er at jeg nu sidder her med en opgave som jeg faktisk skulle have haft sendt afsted i eftermiddags, men jeg er ikke engang halvvejs endnu..

det værste er at det er med dette semesters stof, og ja der er bare nogen af de ting jeg slet slet ikke kan huske hvordan og hvorledes med..

Så hvis der er en der vil lave noget erhvervsøkonomi for mig så siger i bare til..

Der er lidt priselasticitet
Der er nogen markedsformer der skal gættes og derefter udregnes på, jaja i siger bare til..

Alt imens vil jeg vende tilbage til den opgave som egentlig skulle have været sendt afsted, men nu er kravet til mig selv faktisk bare at den skal være lavet inden jeg går i seng for natten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Nettemor

Årh hvor jeg bare kender det lidt for godt..

Håber du fik den afleveret,

Anmeld

27. april 2012

MariaJ

Du vil nok klare dig en hel del bedre i en erhvervsøkonomiopgave end jeg ville, så jeg tror det ville blive et dårligt bytte for dig ....

Omvendt har jeg en opgave liggende, som jeg har lovet at læse og kommentere for en af mine studerende. Det har jeg så heller ikke fået gjort i...øh...pinligt mange uger. Så problemet går ikke nødvendigvis væk selvom man er færdig med at studere

Anmeld

27. april 2012

An&Jo

Nettemor skriver:

Årh hvor jeg bare kender det lidt for godt..

Håber du fik den afleveret,

jeg kæmper stadig med den

Anmeld

27. april 2012

An&Jo

MariaJ skriver:

Du vil nok klare dig en hel del bedre i en erhvervsøkonomiopgave end jeg ville, så jeg tror det ville blive et dårligt bytte for dig ....

Omvendt har jeg en opgave liggende, som jeg har lovet at læse og kommentere for en af mine studerende. Det har jeg så heller ikke fået gjort i...øh...pinligt mange uger. Så problemet går ikke nødvendigvis væk selvom man er færdig med at studere

nææ det gør det sikkert ikke..

Jeg er bare snart virkelig træt af at gå i skole.. Kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst.. men har faktisk os kun haft en lille pause fra oktober 10 til februar 11 hvor jeg havde barsel med min dreng.. ellers har jeg knoklet på.. knoklede sågar imens han var helt spæd, og gik til eksamen selvom jeg lige havde født, og gik derfor først på barsel da jeg valgte at jeg ville skifte uddannelse, og det gav mig så et par måneder..

Ellers har jeg aldrig nogensinde holdt fri fra min skolegang, det er ved at være hårdt synes jeg..

Anmeld

27. april 2012

MariaJ

An&Jo skriver:

nææ det gør det sikkert ikke..

Jeg er bare snart virkelig træt af at gå i skole.. Kan slet ikke tage mig sammen til noget som helst.. men har faktisk os kun haft en lille pause fra oktober 10 til februar 11 hvor jeg havde barsel med min dreng.. ellers har jeg knoklet på.. knoklede sågar imens han var helt spæd, og gik til eksamen selvom jeg lige havde født, og gik derfor først på barsel da jeg valgte at jeg ville skifte uddannelse, og det gav mig så et par måneder..

Ellers har jeg aldrig nogensinde holdt fri fra min skolegang, det er ved at være hårdt synes jeg..

Nej, jeg ville egentlig også bare sige at jeg forstår dig alt for godt.

Det var da  heller ikke ret lang barsel du holdt. Har du i det mindste en god lang sommerferie forude? Det lyder som om det kunne være dejligt fordig med et lille afbræk. Det ER jo hårdt at skulle motivere sig selv hele tiden til at få skrevet opgaver osv., og da sikkert endnu mere når man har et barn.

Anmeld

27. april 2012

An&Jo

MariaJ skriver:

Nej, jeg ville egentlig også bare sige at jeg forstår dig alt for godt.

Det var da  heller ikke ret lang barsel du holdt. Har du i det mindste en god lang sommerferie forude? Det lyder som om det kunne være dejligt fordig med et lille afbræk. Det ER jo hårdt at skulle motivere sig selv hele tiden til at få skrevet opgaver osv., og da sikkert endnu mere når man har et barn.

jo jo, jeg har da et par måneders sommerferie i udsigt, men jeg er nok nødt til at smutte ud og finde mig et fuldtidsjob i den periode for at få penge ind til bøger..

men lige nu går jeg faktisk og overvejer at tage min uddannelse af en anden vej, så jeg kommer ud og får lov til at arbejde samtidig med at jeg læser.. for jeg trænger til at få noget andet at rive i end bare at åbne en bog..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.