Nogen der har denne??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. april 2012

MIWULA

Og evt vil fortælle om den er god?? Jeg har tænkt lidt på at købe den og tage den med som sådan en "rejsestol" synes bare den ser smart ud også fylder den ikke særlig meget.

Men kender intet til den så hvis du/i har el. har haft den fortæl gerne godt og dårligt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

K&S

MIWULA skriver:

Og evt vil fortælle om den er god?? Jeg har tænkt lidt på at købe den og tage den med som sådan en "rejsestol" synes bare den ser smart ud også fylder den ikke særlig meget.

Men kender intet til den så hvis du/i har el. har haft den fortæl gerne godt og dårligt..

Jeg kender den ikke, men husk tjekke hvor meget plads, der er til lårbasserne - Jamie har jo nogle dejlige lamselår :-)

Anmeld

26. april 2012

2babygirls

MIWULA skriver:

Tror den er meget lig bumbo stolen... Vi har en handy sitt med når vi er afsted, og den fylder mindre end den der!

Anmeld

26. april 2012

L&V

MIWULA skriver:

Vi har en bumbo den minder meget om den og har været super glad for den og havde den os altid med men nu er lårene ved at være for store

Anmeld

27. april 2012

MIWULA

K&S skriver:

Jeg kender den ikke, men husk tjekke hvor meget plads, der er til lårbasserne - Jamie har jo nogle dejlige lamselår :-)

Jeps det har du ret i.. De havde den i babysam og der prøvede jeg lige og sætte ham i den..

Anmeld

27. april 2012

MIWULA

Tina&Martin skriver:

Tror den er meget lig bumbo stolen... Vi har en handy sitt med når vi er afsted, og den fylder mindre end den der!

Ja de er også smarte men har set de bare ikk passer til alle stole..

Anmeld

27. april 2012

MIWULA

Månsson skriver:

Vi har en bumbo den minder meget om den og har været super glad for den og havde den os altid med men nu er lårene ved at være for store

Okey har hun så siddet med ved bordet når i har været ude? Tænker om man kan bruge den som stol som han kan sidde i når han spiser..

Anmeld

27. april 2012

malo

MIWULA skriver:

Jeg kender den ikke, men kan anbefale en Sack'n'seat som er rigtig god til rejsebrug, fylder næsten intet og er let at have med.

http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12979

Anmeld

27. april 2012

Janni.

Her hiver vi benene af Ikea stolen og bruger den som rejsestol.

Men smart ser den ud, kender den dog ikke.

Anmeld

27. april 2012

Camulla

MIWULA skriver:

Ja, vi har den. Havde ønsket os den i dåbsgave og fik den mindsanten Jeg er glad for den. Noam sidder dog ikke så meget i den endnu, da han kan holde hovedet helt endnu, men når han kan, tror jeg at vi bliver rigtig glade for den. Min svigermor læste om den på nettet og den skulle være udviklet af fysioterapeuter osv, så den skulle være god og for ryg og jeg ved ikke hvad...

Der står den er fra 3 måneder af, men min dreng er 3 1/2 måned nu og er altså ikke stabil i den endnu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.