Har lige fået brev om at vi har fået tilbudt plads i en dagpleje. Eller, vi har faktisk fået tilbudt TO pladser, så vi kan vælge og vrage. Og endda præcis på den dato vi har ønsket

Så det kunne ikke blive bedre.
Har dog lige nogle spørgsmål. Lavede en tråd forleden med nogle spørgsmål, men har lige lidt flere og kan ikke redigere i den gamle tråd. Så her er lige en ny

1: Har I oplevet at I ikke kunne lide den dagplejemor I fik tilbudt? I så fald, hvad gjorde I?
2: Hvor lang tid tog det at køre ind?
3: Hvordan ser jeres rutine ud om morgenen? Lige pt. er jeg jo på barsel, og der venter jeg altid med at gå i bad til hendes formiddagslur omkring kl. 10. Skal vi ud af døren inden da, sætter jeg hende i trip trapstolen ude på badeværelset imens jeg bader. Ingen af delene synes jeg umiddelbart er optimalt når jeg skal tilbage på arbejde!
4: Hvordan/hvornår får jeres barn morgenmad? Får de stadig morgenflaske tidligt om morgenen og sover videre inden I står op og spiser "rigtig" morgenmad? Eller er nat/morgenflasken helt droppet?
5: Pt. får min datter flaske inden sin eftermiddagslur ved 13-14 tiden. Får de også det i dagplejen, eller skal jeg begynde at vænne hende til noget andet? I så fald, hvad?
6: Hvad skal hun have med hver dag? Og har man eventuelt en taske stående fast hos dagplejen?
Åååh er så NERVØS for det her med at hun skal starte, synes lige pludselig det er kommet meget tæt på (tilbudene er henholdsvis fra 15/5 og 1/6) for det er jo lige om lidt! Er jeg mon klar til at undvære hende hver dag?
Anmeld