"pennevenner" søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

Tildes mor

Kongmulle skriver:

Medmindre man skal være fra jylland?

Det er slet ikke et krav 

- der er faktisk ingen krav overhovedet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Tildes mor

tanja. skriver:

Altså jeg er os frisk, men måske en kop kaffe var bedre for bor os i Esbjerg

Så hellere the eller saftevand, jeg har aldrig været så glad for det der kaffe 

Anmeld

26. april 2012

Mettefpigen

Jeg er også frisk

Anmeld

26. april 2012

Tildes mor

Mettefpigen skriver:

Jeg er også frisk

dejligt! 

Anmeld

26. april 2012

Mettefpigen

Tildes mor skriver:

dejligt! 

Så har du fået nogle stykker nu  Skal vi skrive privat herinde, eller skal det være "gammeldags" pr post???

Anmeld

26. april 2012

Tildes mor

Mettefpigen skriver:

Så har du fået nogle stykker nu  Skal vi skrive privat herinde, eller skal det være "gammeldags" pr post???

Mon ikke det er nemmest herinde .. for slet ikke at tale om billigst og hurtigst 

Anmeld

26. april 2012

NinaNymannMadsen

Jeg er frisk. Mangler nogen at skrive med der har børn og forståelse for det med børn. Næsten alle mine veninder er sådan nogen der tager i byen og overser en. Ser dem kun når de gider så det er sjællent og de skriver aldrig.
Er selv fra horsens af. Men du mere end velkommen til at skrive

Anmeld

26. april 2012

Tildes mor

NinaNymannMadsen skriver:

Jeg er frisk. Mangler nogen at skrive med der har børn og forståelse for det med børn. Næsten alle mine veninder er sådan nogen der tager i byen og overser en. Ser dem kun når de gider så det er sjællent og de skriver aldrig.
Er selv fra horsens af. Men du mere end velkommen til at skrive

kender det kun alt for godt! 

Mine veninder fra dengang jeg blev gravid er dog på vej tilbage nu allesammen for nu er jeg jo den kloge, hvilket jeg jo ikke var dengang i følge dem .. 

Anmeld

26. april 2012

NinaNymannMadsen

Tildes mor skriver:

kender det kun alt for godt! 

Mine veninder fra dengang jeg blev gravid er dog på vej tilbage nu allesammen for nu er jeg jo den kloge, hvilket jeg jo ikke var dengang i følge dem .. 

Sådan er det ikk helt her. Jeg er kun 22 og vil jo gerne med i byen bare en gang imellem, men bliver aldrig inviteret. Det betyder meget for mig bare at få tilbudet om jeg kan eller ej, det viser de stadig tænker på en som veninde og ikke den kedelige mor type der altid er der hjemme. Ikk mis forstå migg for elsker at være hjemme sammen med min familie og vil til hver en tid vælge dem frem for fest, men nogen gange har man brug for at være andet end mor.

Anmeld

26. april 2012

Tildes mor

NinaNymannMadsen skriver:

Sådan er det ikk helt her. Jeg er kun 22 og vil jo gerne med i byen bare en gang imellem, men bliver aldrig inviteret. Det betyder meget for mig bare at få tilbudet om jeg kan eller ej, det viser de stadig tænker på en som veninde og ikke den kedelige mor type der altid er der hjemme. Ikk mis forstå migg for elsker at være hjemme sammen med min familie og vil til hver en tid vælge dem frem for fest, men nogen gange har man brug for at være andet end mor.

Kender det alt alt alt for godt!

og fortryder også lidt at jeg ikke lige har haft en enkelt lille bytur det sidste års tid nu når trillingerne er på vej for så bliver der da kun længere tid til den bytur!

jeg kunne nu altså virkelig godt bruge sådan en engang imellem!
Selvom min datter betyder mere end noget andet for mig, så er det nu meget rart med en lille fridag en gang i mellem  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.