billeder siger mere en 1000 ord (hyggetråd)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2012

Ka+Ma=Be

ledermus skriver:

rigtig gode billeder og en rigtig smuk dreng du har... er især helt vild med det sidste billede

Tusind tak skal du have  Jeg er også rigtig glad for de billeder der blev taget den dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

pernille.23

Super skønne unger i har jer

Her er min Mille som snart er 10 mdr

SORRY de mange billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

HeidiØ skriver:

William 7½ måned

nu har jeg jo muligheden for at følge denne lækre dreng lidt på en måde ved siden af.. menn han ser nu ikke mindre lækker ud på de billeder her

men søde heidi, hvor pokker har han det blonde hår fra? jeg mener hvad jeg kan se af er både Thomas og dig da brunetter

Anmeld

3. maj 2012

HeidiØ

jydeinden skriver:

nu har jeg jo muligheden for at følge denne lækre dreng lidt på en måde ved siden af.. menn han ser nu ikke mindre lækker ud på de billeder her

men søde heidi, hvor pokker har han det blonde hår fra? jeg mener hvad jeg kan se af er både Thomas og dig da brunetter

Tak søde

Hehe, nej nej.. jeg er det man kalder leverpostej. Thomas ER faktisk lyshåret.. mest sommeren.. så går det lidt i leverpostej om vinteren.

Da jeg var lille havde jeg faktisk MERE blond hår end William, så bare vent og se, han blir ganske alm kedelig leverpostej senere

Anmeld

3. maj 2012

jydeinden

HeidiØ skriver:

Tak søde

Hehe, nej nej.. jeg er det man kalder leverpostej. Thomas ER faktisk lyshåret.. mest sommeren.. så går det lidt i leverpostej om vinteren.

Da jeg var lille havde jeg faktisk MERE blond hår end William, så bare vent og se, han blir ganske alm kedelig leverpostej senere

hehe nejj det er da næsten synd hvis han gør det det blonde klær ham da..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.