Jeg har ikke erfaringer med lige den ble du linker til, men er rimelig erfaren ud i stofbleer.
Jeg har haft en dreng som tissede rigtig meget og jeg tror ikke at denne ble ville kunne holde, da den kun er i bomuld, men måske med et ekstra indlæg i mikrofiber eller bambus.
Bambus er klart det blemateriale som kan suge mest og kan anbefales som natble og hvis man har et barn som tisser meget, ulempen er at bambus er lang tid om at tørre og derfor kræver en tørretumbler.
Mikrofiber suger også godt, men er ikke økologisk. Til gengæld er det næsten tørt allerede, når det kommer ud af vaskemaskinen.
Som to delt løsning:
altså ble med blebuks udover har jeg gode erfaringer med:
Little Lamb og Tots Bots bamboozle stretch, som godt nok ikke er one-size, men det fungerer bare bedre til de helt små med størrelser. Begge mærker er også med velcrolukning hvilket jeg synes er bedst til at få bleen til at sidde optimalt. Little lamb fås både i bambus og mikrofiber og findes i 3 størrelser. Bamboozle stretch er i bambus og fås i to str., hvor str. 1 (til de små) har to indstillingsmuligheder og str. 2 har 3 indstillingsmuligheder.
Som vandtæt lag har jeg gode erfaringer med uldbukser, bl.a. disana uldblebukser, som efter et par lanolinkure er næsten 100% lækagesikre.
Den todelte løsning er helt klart det bedste til en lille baby og også som natble til det større barn.
Jeg har også købt nogle disana foldebleer til den lille ny baby, som kommer snart, men dette har jeg ikke erfaringer med endnu.
Som alt-i-en løsning:
altså det tætteste man kommer på en engangsble.
Når barnet bliver lidt større kan man begynde at bruge one-size bleer (ca. 7-8 kg). Jeg kan bedst lide lommebleer frem for all-in-one, da de tørrer hurtigere og man kan komme ekstra indlæg i for at de skal suge mere. Jeg kan anbefale
Bumgenius V4 med velcrolukning (mikrofiber indlæg), men man kan altid komme et ekstra bambusindlæg i for at få dem til at suge mere. Både ble og indlæg tørrer super hurtigt.
Tots Bots easyfit (bambus indlæg). Igen kan man komme ekstra indlæg i af bambus eller mikrofiber. Medium tørretid.
Green Kids (bambus indlæg). Disse indlæg med 12 lag bambusfleece er meget sugende, men også lang tid om at tørre. Kan kun købes via nettet fra England