Blødning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Er det normalt at bløde lidt mens man tager p-piller? Altså ikke i pille-pausen.

Jeg begyndte på p-pille da jeg efter mit barns fødsel havde menstruation i ca 2 uger hver måned, og min læge rådede mig til p-piller for at få lidt orden i cyklus igen. Det hjalp også, men her 4 måneder efter bløder jeg ofte lidt mens jeg tager pillerne. Måske i 4-5 dage, og så et par daghvor der ikke er noget, og så lidt blod igen.

Har ellers taget p-piller i mange år, men har aldrig oplevet dette før.
Nogen der har det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Ja det gjorde jeg også. Det er helt normalt at pletbløde en smule. Hvis det generer dig kan du få nogle som er stærkere, så skulle det hjælpe

Anmeld

15. april 2009

Frederikke80

Jeanne skriver:

Ja det gjorde jeg også. Det er helt normalt at pletbløde en smule. Hvis det generer dig kan du få nogle som er stærkere, så skulle det hjælpe

Okay, nu er jeg lidt mere rolig.

Tak for svar

Anmeld

15. april 2009

Tina2

Det har jeg aldrig gjort, kun hvis jeg har glemt en eller to piller..... Synes nu ikke det burde være normalt... Men måske du sku overveje nogle andre piller, hvis det bliver ved....

Anmeld

15. april 2009

Mutti2

Rikke skriver:

Er det normalt at bløde lidt mens man tager p-piller? Altså ikke i pille-pausen.

Jeg begyndte på p-pille da jeg efter mit barns fødsel havde menstruation i ca 2 uger hver måned, og min læge rådede mig til p-piller for at få lidt orden i cyklus igen. Det hjalp også, men her 4 måneder efter bløder jeg ofte lidt mens jeg tager pillerne. Måske i 4-5 dage, og så et par daghvor der ikke er noget, og så lidt blod igen.

Har ellers taget p-piller i mange år, men har aldrig oplevet dette før.
Nogen der har det?

Hej søde

Hvis jeg var dig ville jeg nok skifte p-piller (til nogle stærkere).

Jeg har oplevet det en del gange, da jeg åbenbart efter en periode ikke optager p-pillerne som jeg skal. Det har en enkelt gang også resulteret i en uventet graviditet (ikke da jeg ventede Milla-Victoria).
Jeg tror det vil fortsætte med at opføre sig sådan, hvis der ikke har været nogen ændring endnu!!!

Knus Pernille

Anmeld

15. april 2009

Frederikke80

Tina2 skriver:

Det har jeg aldrig gjort, kun hvis jeg har glemt en eller to piller..... Synes nu ikke det burde være normalt... Men måske du sku overveje nogle andre piller, hvis det bliver ved....

Det tror jeg da lige at jeg vil ringe og snakke med lægen om så.
Tak for svar

Anmeld

15. april 2009

Frederikke80

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej søde

Hvis jeg var dig ville jeg nok skifte p-piller (til nogle stærkere).

Jeg har oplevet det en del gange, da jeg åbenbart efter en periode ikke optager p-pillerne som jeg skal. Det har en enkelt gang også resulteret i en uventet graviditet (ikke da jeg ventede Milla-Victoria).
Jeg tror det vil fortsætte med at opføre sig sådan, hvis der ikke har været nogen ændring endnu!!!

Knus Pernille

Okay, så må jeg hellere skifte til nogle andre.
Skal heller ikke risikere at blive gravid

Tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.