Undre mig lidt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. april 2012

potter

Er over 5 uger henne og har på intet tidspunkt haft symptomer på at jeg er gravid udover de 5 positive test jeg har tager er der andre der har oplevet dette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Line8700

Nej det har jeg ikke. Men mange gange tillykke med de 5 positive test

Anmeld

26. april 2012

Happiness

potter skriver:

Er over 5 uger henne og har på intet tidspunkt haft symptomer på at jeg er gravid udover de 5 positive test jeg har tager er der andre der har oplevet dette? 

Jeg havde slet ingen symptomer som sådan. Jo skærpet lugtesans, men det kom først omkring uge 11-12 stykker

Nok også derfor jeg ikke følte mig gravid

Anmeld

26. april 2012

Happiness

Happiness skriver:

Jeg havde slet ingen symptomer som sådan. Jo skærpet lugtesans, men det kom først omkring uge 11-12 stykker

Nok også derfor jeg ikke følte mig gravid

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

26. april 2012

potter

Tak skal i have

Anmeld

26. april 2012

Michalala

Tillykke med graviditeten. Jeg tror ikke jeg havde nogle særlige symptomer så tidligt. (Fandt først ud af jeg var gravid i uge 6).

Anmeld

26. april 2012

M (:

potter skriver:

Har ingen erfaring med graviditet, men vil da alligevel lige ønske tillykke (:

Anmeld

26. april 2012

MorDk

Hejsa...

Tillykke med graviditeten 

Graviditeter er MEGET forskellige. Nogle får kvalme osv fra Day one... andre mærker INTET... 

Jeg begyndte at få frygtelig kvalme fra uge 6 og det er der stadigvæk... dog i mildere grad. Jeg er i uge 20 idag. 

Held og lykke med det *S*

Anmeld

26. april 2012

potter

Tak skal i have. Krydser fingrer for at kvalmen holder sig væk

Anmeld

26. april 2012

Ciss

potter skriver:

Jeg havde en periode i begyndelsen, hvor jeg omtrent ikke mærkede, at jeg var gravid, så jeg begyndte næsten at tvivle. Men det varede ikke længe...

Jeg tror ikke, det er så usædvanlig. Barnet er ikke stort nok endnu til at klemme på blæren eller andre ting, og man mærker egentlig ikke, at det er der, når man ikke har kvalme eller hård mave el lign.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.