nu kom Lukas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

BabyMama2

Hvor må det have været dejligt nu hvor du har ventet så længe

Stort tillykke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Gry91

Stort tillykke, hvor er han bare en lækker bebs 

Anmeld

26. april 2012

Røverdatter

wauuw  stort tillykke med Lukas 

Anmeld

26. april 2012

MariaJ

Wow, det var vildt at han kom så hurtigt. Men skøn fødselsberetning. Tillykke med ham.

Anmeld

26. april 2012

MorTil4<3

tusind tak alle sammen . .

vi er helt oppe på den lyserøde sky og nyder at han endelig er her

Anmeld

26. april 2012

Mother-love

MilleMus1988 skriver:

jaa
det gik så stærkt at det er lidt svært at forstå hehe

jeg havde fået til til en stikpille kl 16:30 den 25 april, den fik jeg da også og tog hjem igen
MEN allerede kl 21 begyndte det at nive, jeg forsøgte at sove men uden held. .
kl 01:00 måtte jeg give op og vi måtte med Taxa til sygehuset, min jordmoder mente ik jeg var i fødsel og tog det roligt , hun regnede med jeg sku hjem igen . .
men NEJ for da vi kom ind og hun undersøgte mig havde jeg vestorm og NASSSS det gjorde da
røg i badekaret, men det gjorde det ikk bedere, og pludselig fik jeg afivde at jeg sku komme op ellers ville jeg føde i karet, og jeg kom kun lige på bordet, og da kl var 02:39 blobbede Lukas ud!

hehe så det gik hamrende stærkt men det var en fed fødsel

nærmere beskrivelse skal nok komme senere da der skete meget på kort tid hehe. . men lige nu vil jeg igen vende mig mod min søn og hygge hehe

Tillykke med din dreng. Og nøøøj hvor er han da bare super lækker

Anmeld

26. april 2012

Dansker I Holland

MilleMus1988 skriver:

jaa

jeg havde fået til til en stikpille kl 16:30 den 25 april, den fik jeg da også og tog hjem igen
kl 01:00 måtte jeg give op og vi måtte med Taxa til sygehuset, min jordmoder mente ik jeg var i fødsel og tog det roligt , hun regnede med jeg sku hjem igen . .
men NEJ for da vi kom ind og hun undersøgte mig havde jeg vestorm og NASSSS det gjorde da
røg i badekaret, men det gjorde det ikk bedere, og pludselig fik jeg afivde at jeg sku komme op ellers ville jeg føde i karet, og jeg kom kun lige på bordet, og da kl var 02:39 blobbede Lukas ud!

nærmere beskrivelse skal nok komme senere da der skete meget på kort tid hehe. . men lige nu vil jeg igen vende mig mod min søn og hygge hehe

Kæmpe stort tillykke med ham  

Anmeld

26. april 2012

Mette M

Stort tillykke med ham

Anmeld

28. april 2012

frk andreasen

tillykke med den dejlige dreng 

Anmeld

28. april 2012

Camillos

MilleMus1988 skriver:

jaa

hvor er han bare fin! stort tillykke med ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.