Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor må det have været dejligt nu hvor du har ventet så længe
Stort tillykke
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke, hvor er han bare en lækker bebs
wauuw stort tillykke med Lukas
Wow, det var vildt at han kom så hurtigt. Men skøn fødselsberetning. Tillykke med ham.
MilleMus1988 skriver:jaa det gik så stærkt at det er lidt svært at forstå hehe jeg havde fået til til en stikpille kl 16:30 den 25 april, den fik jeg da også og tog hjem igen MEN allerede kl 21 begyndte det at nive, jeg forsøgte at sove men uden held. . kl 01:00 måtte jeg give op og vi måtte med Taxa til sygehuset, min jordmoder mente ik jeg var i fødsel og tog det roligt , hun regnede med jeg sku hjem igen . . men NEJ for da vi kom ind og hun undersøgte mig havde jeg vestorm og NASSSS det gjorde da røg i badekaret, men det gjorde det ikk bedere, og pludselig fik jeg afivde at jeg sku komme op ellers ville jeg føde i karet, og jeg kom kun lige på bordet, og da kl var 02:39 blobbede Lukas ud! hehe så det gik hamrende stærkt men det var en fed fødsel nærmere beskrivelse skal nok komme senere da der skete meget på kort tid hehe. . men lige nu vil jeg igen vende mig mod min søn og hygge hehe
MilleMus1988 skriver: jaa det gik så stærkt at det er lidt svært at forstå hehe jeg havde fået til til en stikpille kl 16:30 den 25 april, den fik jeg da også og tog hjem igen MEN allerede kl 21 begyndte det at nive, jeg forsøgte at sove men uden held. . kl 01:00 måtte jeg give op og vi måtte med Taxa til sygehuset, min jordmoder mente ik jeg var i fødsel og tog det roligt , hun regnede med jeg sku hjem igen . . men NEJ for da vi kom ind og hun undersøgte mig havde jeg vestorm og NASSSS det gjorde da røg i badekaret, men det gjorde det ikk bedere, og pludselig fik jeg afivde at jeg sku komme op ellers ville jeg føde i karet, og jeg kom kun lige på bordet, og da kl var 02:39 blobbede Lukas ud! hehe så det gik hamrende stærkt men det var en fed fødsel nærmere beskrivelse skal nok komme senere da der skete meget på kort tid hehe. . men lige nu vil jeg igen vende mig mod min søn og hygge hehe
jaa det gik så stærkt at det er lidt svært at forstå hehe jeg havde fået til til en stikpille kl 16:30 den 25 april, den fik jeg da også og tog hjem igen MEN allerede kl 21 begyndte det at nive, jeg forsøgte at sove men uden held. . kl 01:00 måtte jeg give op og vi måtte med Taxa til sygehuset, min jordmoder mente ik jeg var i fødsel og tog det roligt , hun regnede med jeg sku hjem igen . . men NEJ for da vi kom ind og hun undersøgte mig havde jeg vestorm og NASSSS det gjorde da røg i badekaret, men det gjorde det ikk bedere, og pludselig fik jeg afivde at jeg sku komme op ellers ville jeg føde i karet, og jeg kom kun lige på bordet, og da kl var 02:39 blobbede Lukas ud! hehe så det gik hamrende stærkt men det var en fed fødsel nærmere beskrivelse skal nok komme senere da der skete meget på kort tid hehe. . men lige nu vil jeg igen vende mig mod min søn og hygge hehe
Kæmpe stort tillykke med ham
Stort tillykke med ham
tillykke med den dejlige dreng
hvor er han bare fin! stort tillykke med ham
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128