Billige børneferier??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.382 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. april 2012

bobbles

ja ved ikke om det er det rigtige emne men here goes!

vi snakkede om sidste år at vi gerne ville på sommerferie sammen, men planerne blev lidt ændret da jeg jo fik vores nummer 2 for 7 måneder siden, så vi har valgt at sige vi venter til sommer 2013, så er den mindste også 1½ år og kan lidt mere

så er der nogen der kan hjælpe med et billigt rejsebereau? meget gerne børnevenligt, og meget gerne omkring de 10.000 for 4 personer( læs: 2 voksne og 2 børn), og det skal være med hotel.

Vi er ikke helt blevet enige om hvor det skal være henne.. jeg er jo rigtig glad for spanien har været der nogen gange da noget af min familie har boet dernede i mange år og min morfar er begravet dernede( helt præcist mallorca, cala bona)

og min kæreste er rigtig glad for gardasøen, da han har været dernede med hans forældre og søskende hvert år fra han var 15 år.

men er der ellers nogen steder der er værd at tage hen, og ikke alt for mange timer i fly med to små børn?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Mama-Maria

Har du tjekket momondo?

Anmeld

27. april 2012

henh01

bil ferie er billigst

Vi skal til Italien på kør selv og har Noam med på 1½ år og Clara på næsten 8 år. Vi var også i Spanien på kør selv sidste år hvor Noam var 8 mdr - det var en meget lang tur, men han var nok den der klarede det bedst. haha

Anmeld

27. april 2012

bobbles

Mama-Maria skriver:

Har du tjekket momondo?

hvad er det?

Anmeld

27. april 2012

bobbles

henh01 skriver:

bil ferie er billigst

Vi skal til Italien på kør selv og har Noam med på 1½ år og Clara på næsten 8 år. Vi var også i Spanien på kør selv sidste år hvor Noam var 8 mdr - det var en meget lang tur, men han var nok den der klarede det bedst. haha

vi skal med flyver afsted  så langt tror jeg ikke bilen kan klare

Anmeld

27. april 2012

MissTas

vil også sige momondo.. søg på momondo på google.. det er et selvskab, som sammensætter den billigst mulige ferie med fly og hotel

Anmeld

27. april 2012

foto på lærred

Sørg i hvertfald for at undgå skolernes ferier ellers er der næsten 100 procent sikkert I ikke kan få noget for 10.000 kr. inkl fly og hotel hvis det skal være et ordentlig sted. Men f.eks starten af juni eller lign. hvor der stadigvæk er den del rejser ud i udbud med mindre der kan rejse (hvis man har børn i skolealderen)

Ville personlig også selv undgå de aller varmeste perioder sydpå (juli, august) hvis jeg havde små børn men det er jo selvfølgelig en smagssag.

Hvis I har is i maven og kan flyve med rimmelig kort varsel (i forhold til at tage fri fra arb. og lign) så kan I jo prøve en afbudsrejse.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

8. maj 2012

Mama-Maria

Det er en side, hvor du kan indtaste alle dine ønsker til din rejse, bl.a. antal værelser, inkl. eller eskl. mad, afstanden til city/lufthavn, hvor mange stjerner, prisen og sæsonen osv osv.
Det er super smart efter din indtastning foreslår den hotel, flyselvskab, og billetter efter dine ønsker. Held og lykke.

Jeg tjekker selv derinde, og du søger bare på google Momondo.

Anmeld

8. maj 2012

lukaj

hvis i kan undgå skolernes ferie har tyrkiet eksperten rejser til alanya for 4 per for omkring 7-8000kr

vi rejser altid med falk lauritsen (de garantere danske guider) noget vi lægger meget vægt på. de har f.eks rejser til alanya for omkring 11.000 kr med all inclusive, så sparer i voldsomt meget på lommepengene dernede

Anmeld

9. maj 2012

pernille.23

vi kom afsted med spies i sep sidste år til rhodos for 7500, og det var med fly/hotel og bus til og fra lufthavnen. 2 voksen og 2 børn, den mindste var så kun 2 mdr og den anden var 7 år.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.