Update fra os alle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Tildes mor

Hvordan går det hos jer? 

Jeg skulle egentlig først have været afsted til scanning i morgen, men jeg var allerede afsted i går grundet en aflysning.

Og heldigvis så ALT fint ud, den baby der var for lille sidste gang er nu blevet den største - det siger lidt om hvordan det svinger.

Men hold da op en lettelse, kan ikke huske hvornår jeg sidst var så lettet som jeg er nu 

Jeg så 3 meget stærke hjerter der bankede der ud af, og fik af vide at jeg ikke kunne være en bedre kandidat til en tvillinge graviditet - hvad end der så menes med det. Men det var da dejligt at få afvide 

Jeg fik også afvide at min livmoders størrelse nu svarer til hvad den ville hvis jeg var 17 uger henne og kun ventede en.
for 2 uger siden var det 10 uger, hvor er det vildt hvor meget der kan ske på 2 uger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Sukkermåsen

Det er da dejligt at den "lille" nu også tager for sig af alt det gode

jeg var til NF scanning i mandags og der var et bankende hjerte man bliver helt glad når man ser de små puds

Jeg skulle også til arkupunktur pga kvalme fra morgen til aften og opkastninger, ved jo godt at det kan med følge i graviditeten men jeg har tabt de 4 kg jeg havde taget på, på bare 14 dage og det kunne min læge ikke lide, så nu skal jeg stikket nogle gange for at det skulle blive bedre. Det er tvært imod blevet værre.

ved du hvad køn trillingerne bliver?

Anmeld

26. april 2012

Tildes mor

Sukkermåsen skriver:

Det er da dejligt at den "lille" nu også tager for sig af alt det gode

jeg var til NF scanning i mandags og der var et bankende hjerte man bliver helt glad når man ser de små puds

Jeg skulle også til arkupunktur pga kvalme fra morgen til aften og opkastninger, ved jo godt at det kan med følge i graviditeten men jeg har tabt de 4 kg jeg havde taget på, på bare 14 dage og det kunne min læge ikke lide, så nu skal jeg stikket nogle gange for at det skulle blive bedre. Det er tvært imod blevet værre.

ved du hvad køn trillingerne bliver?

Nej ikke endnu, er kun 10+5 i dag 

Anmeld

26. april 2012

Sukkermåsen

Okay synes jeg havde set en som havde fået et bud på hva deres trilliner var i uge 13. kunne bare ikke huske om det var dig hihi.

vi i vide kønnet? vi vil meget gerne vi kan ikke vente 8 uger til næste scanning

Anmeld

26. april 2012

Tildes mor

Sukkermåsen skriver:

Okay synes jeg havde set en som havde fået et bud på hva deres trilliner var i uge 13. kunne bare ikke huske om det var dig hihi.

vi i vide kønnet? vi vil meget gerne vi kan ikke vente 8 uger til næste scanning

det ved jeg ikke helt endnu 

- jeg vil meget gerne, men manden vil hellere have det som en overraskelse 

Anmeld

2. maj 2012

Stinmaj

Tildes mor skriver:

Hvordan går det hos jer? 

Jeg skulle egentlig først have været afsted til scanning i morgen, men jeg var allerede afsted i går grundet en aflysning.

Og heldigvis så ALT fint ud, den baby der var for lille sidste gang er nu blevet den største - det siger lidt om hvordan det svinger.

Men hold da op en lettelse, kan ikke huske hvornår jeg sidst var så lettet som jeg er nu 

Jeg så 3 meget stærke hjerter der bankede der ud af, og fik af vide at jeg ikke kunne være en bedre kandidat til en tvillinge graviditet - hvad end der så menes med det. Men det var da dejligt at få afvide 

Jeg fik også afvide at min livmoders størrelse nu svarer til hvad den ville hvis jeg var 17 uger henne og kun ventede en.
for 2 uger siden var det 10 uger, hvor er det vildt hvor meget der kan ske på 2 uger 

Hvor er det dejligt at høre, at den lille er blevet større

Er du egentlig nervøs eller bange for noget, eller er det bare happiness? 

Jeg var selv inde og se hvad jeg gemte på i mandags. Jeg var sikker på at der var tvillinger(!!!) men der var kun en eneste. Blev overrasket, men også lidt lettet må jeg indrømme..

Anmeld

2. maj 2012

Tildes mor

Stinmaj skriver:

Hvor er det dejligt at høre, at den lille er blevet større

Er du egentlig nervøs eller bange for noget, eller er det bare happiness? 

Jeg var selv inde og se hvad jeg gemte på i mandags. Jeg var sikker på at der var tvillinger(!!!) men der var kun en eneste. Blev overrasket, men også lidt lettet må jeg indrømme..

Jeg er rigtig bange for det hele, bare for lige at citire mit seneste blog indlæg 

" I formiddags faldt jeg i søvn på sofaen og vågnede op med tårer strømmende ud af mine øjne, jeg var så sikker på at jeg havde født og at de alle tre var dødfødte, og nu kan jeg bare ikke få tanken ud af hovedet – hvad nu hvis det hele går galt, hvis jeg nu føder så tidligt at de ikke kan overleve det.

Jeg tror aldrig i mit liv jeg har været så bange, frygtet noget så meget som jeg frygter at miste mine 3 dejlige små højt elskede spirere! <3 "

Anmeld

2. maj 2012

Stinmaj

Jeg kan virkelig godt forstå dig. Jeg ville også være angst for at der skete dem noget, og ligge vandret dagen lang. Men kan forstå du er blevet sygemeldt? Er det på grund af du venter tre og skal passe på?

Jeg fandt din blog, den vil jeg med glæde følge med i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.