I morgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. april 2012

NNL

Nadia&Daniel skriver:

Du har sådan en SKØN mave

Nyd en rigtigt kæreste-aften i aften  og så  må I have en FANTASTISK dag imorgen..

Vil have Jer i tankerne

Tusind tak for det Håber kejsersnittet bliver en ligeså positiv oplevelse for os som det var for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

NNL

sofiell89 skriver:

Det må være fantastisk ikke at skulle vente længere. Held og lykke imorgen

Tusind tak for det

Anmeld

26. april 2012

NNL

MariaJ skriver:

Meget spændende. Det må være så mærkeligt at vide præcis hvornår det sker. Alt mulig held og lykke i morgen , og glæder mig til fødselsberetning og billeder af sønnen.

Ja det er underligt at vide... Men jeg glæder mig

Mange tak for det. Skal nok smide billeder ind så snart jeg lige får overskud og mulighed for det

Anmeld

26. april 2012

Nadia&Daniel

NNL skriver:

Tusind tak for det Håber kejsersnittet bliver en ligeså positiv oplevelse for os som det var for jer

Har i hvert fald Jer i tankerne - og håber virkelig det bliver lige så FANTASTISK - bliver helt nostalgisk (har lige kigget alle hospitalsbilleder igennem)

Anmeld

26. april 2012

JH12

NNL skriver:

Mange tak for det søde Du er på listen over dem der får sms når jeg engang lige er kommet ovenpå

Ja det var rigtig lækkert lige at få svømmet en tur i dag, er ked af at måtte sende dig alene afsted det næste (korte) stykke tid, men vi er klar igen så snart vi må komme i vandet, så skal Sigurd og Alma rigtig være vandhunde

Du vil helt sikkert også være savnet i svømmehallen..
Glæder mig allerede til vi skal afsted med vores to guldklumper..
Vi må håbe jeg snart føder så vi er klar omkring samme tid .. ellers må du vente lidt på mig..

Anmeld

26. april 2012

baby84

NNL skriver:

Hej de damer

Ja, så er det jo i morgen at jeg skal møde min lille søn. Tænk at vide hvornår man bliver mor - det er altså slet ikke til at fatte... Men vi GLÆDER OS!

Vi skal allerede være på sygehuset kl 06.30, og der er lige en times kørsel, så vi skal tidligt op. Men så slipper vi for at bruge dagen på at bekymre os og spekulere for meget over det. Hellere få det overstået hurtigst muligt De starter lige med at scanne for at se om han tilfældigvis skulle have vendt sig af sig selv, men jeg tror det ikke, da jeg stadig kan mærke spark osv, hvor jeg plejer. Ellers går de jo bare i krig med at få mig gjort klar, åbnet og lukket igen...

Jeg kan slet ikke vente til det øjeblik, hvor Jesper kommer og viser det lille vidunder frem for mig Bliver uden tvivl det største øjeblik i mit liv...

Så snart jeg får overskud, kommer der lige et par billeder ind og en fødselsberetning Her får I lige et par mave billeder på den min sidste dag som gravid (i denne omgang)

Kram fra Nadia, som snart er mor

uha det må være for sygt spændende og næsten for overvældende at vide.. rigtig megen held og lykke med det. glæder mig til at se billede

Anmeld

26. april 2012

grøn · ært

Det er simpelthen bare så spændende! :-D
Jeg glæder mig rigtig meget til at høre om ankomsten og se billeder af vidunderet og de to forældre :-) Maven ser jo dejlig ud - så det gør jeres dreng helt sikkert også :-D

Det er vildt, at du er mor i morgen :-D Held og lykke med det hele!!!

Anmeld

26. april 2012

Nina Amelia

Hvor er du (i) smukke!
Og på forhånd et KÆMPE stort tillykke!! Det bliver helt fantastisk for jer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.