Sidste scanning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Guldimaven

Så har jeg været til sidste scanning, og alt ser så fint ud! Fint med fostervand, og han ligger stadig med hovedet godt nede i bækkenet.. Han vejer nu 2755g og hun vil skyde på at han ved fødsel ville veje omkring 3700-3800g, så det er jo en fin vægt.

Dejligt lige at få et kig ind til ham, en sidste gang inden jeg skal møde ham rigtigt her om en små 5 ugers tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

NNL

Hvor dejligt med en positiv scanning Så kan du bare læne dig tilbage, nyde tilden og glæde dig til du skal møde din lille søn

Anmeld

26. april 2012

Guldimaven

NNL skriver:

Hvor dejligt med en positiv scanning Så kan du bare læne dig tilbage, nyde tilden og glæde dig til du skal møde din lille søn

Ja, ihh hvor jeg glæder mig, det er helt vildt! 

Er du ikke også vildt spændt på imorgen? Og har du fået pakket det hele?

Anmeld

26. april 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Ja, ihh hvor jeg glæder mig, det er helt vildt! 

Er du ikke også vildt spændt på imorgen? Og har du fået pakket det hele?

JO jeg er mega spændt Er lige ved at pakke tasken lidt om efter jeg spurgte i dag, hvad jeg skulle have med. Det er bare svært med størrelser til baby. Frygter at han kommer til at svømme i det, jeg havde regnet med at han skulle have på hjem derfra. Så vi må lige have alternativer med Og så skal alt ellers bare gøres helt klar i dag, bilen skal pakkes, der skal være plads til vuggen i soveværelset (der skal lige flyttes et natbord) og vi skal have indstillet selerne i bilen så vores Baby-sleeper autostol bare kan klikkes på

Et hint til jer andre til tasken til sygehuset: Ammepude! Hun sagde at det var en fordel at have den med, så man lærer at bruge den rigtigt

Anmeld

26. april 2012

Guldimaven

NNL skriver:

JO jeg er mega spændt Er lige ved at pakke tasken lidt om efter jeg spurgte i dag, hvad jeg skulle have med. Det er bare svært med størrelser til baby. Frygter at han kommer til at svømme i det, jeg havde regnet med at han skulle have på hjem derfra. Så vi må lige have alternativer med Og så skal alt ellers bare gøres helt klar i dag, bilen skal pakkes, der skal være plads til vuggen i soveværelset (der skal lige flyttes et natbord) og vi skal have indstillet selerne i bilen så vores Baby-sleeper autostol bare kan klikkes på

Et hint til jer andre til tasken til sygehuset: Ammepude! Hun sagde at det var en fordel at have den med, så man lærer at bruge den rigtigt

Hvad tid er det imorgen?  jeg ejer næsten ikke noget tøj i str 50, har næsten kun tøj i str 56 så jeg håber heller ikke han kommer til at svømme i den størrelse..

Jeps ammepuden er jeg også blevet anbefalet at tage med.. Tager i lift med til ham?

Anmeld

26. april 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Hvad tid er det imorgen?  jeg ejer næsten ikke noget tøj i str 50, har næsten kun tøj i str 56 så jeg håber heller ikke han kommer til at svømme i den størrelse..

Jeps ammepuden er jeg også blevet anbefalet at tage med.. Tager i lift med til ham?

Vi skal allerede være der kl 06.30, og skulle regne med at komme til mellem kl 8 og 9, hvis der ikke kommer noget akut...

Vi har den der baby-sleeper autostol, som han kan ligge ned i, den tager vi med i stedet for lift. Vi har en times kørsel hjem, så vi slipper for at skulle stoppe på halvvejen og have ham op at sidde

Anmeld

26. april 2012

Guldimaven

NNL skriver:

Vi skal allerede være der kl 06.30, og skulle regne med at komme til mellem kl 8 og 9, hvis der ikke kommer noget akut...

Vi har den der baby-sleeper autostol, som han kan ligge ned i, den tager vi med i stedet for lift. Vi har en times kørsel hjem, så vi slipper for at skulle stoppe på halvvejen og have ham op at sidde

Det var sørme tidligt, men dejligt at i ikke skal gå og vente hele dagen.

okay, det er også smart.. Hvor længe er det de må sidde i autostolen?

Anmeld

26. april 2012

NNL

Guldimaven skriver:

Det var sørme tidligt, men dejligt at i ikke skal gå og vente hele dagen.

okay, det er også smart.. Hvor længe er det de må sidde i autostolen?

I en almindelig autostol er det 20-30 minutter ad gangen, mener jeg... Men min familie bor 2 timer væk, så det var lige en nødvendighed

Anmeld

26. april 2012

Guldimaven

NNL skriver:

I en almindelig autostol er det 20-30 minutter ad gangen, mener jeg... Men min familie bor 2 timer væk, så det var lige en nødvendighed

ja det kan jeg godt se..  så kan vi lige nå at komme hjem, så skal han op.. det var heldigt for vi har købt en normal autostol..

Anmeld

26. april 2012

JH12

Det må være dejligt at have flugt ham meget igennem scanninger, men det bliver selvfølgelig endnu bedre at se ham om nogle uger..
og kan da gå hen og blive en rigtig fin fødsel vægt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.