Transport af mindre børn i ladcykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. april 2012

studerende-kea

Hej.

Jeg er studerende på KEA (Københavns ervhervsakademi) indenfor området produktudvikling og er igang med et skoleprojekt der omhandler transport af mindre børn i ladcykler.

Hvis du vil bruge et par minutter af din tid på at besvare mit spørgeskema, ville jeg sætte stor pris på dette   www.askpeople.dk?i3=8c4bdb92ebc177a 

Hvis du har nogle indput der ikke bliver benævnt i spørgeskemaet eller løsninger du selv bruger (evt. billeder), må du meget gerne skrive en besked/kommentar til mig

Mvh. Morten Dahl 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. maj 2012

An&Jo

studerende-kea skriver:

Hej.

Jeg er studerende på KEA (Københavns ervhervsakademi) indenfor området produktudvikling og er igang med et skoleprojekt der omhandler transport af mindre børn i ladcykler.

Hvis du vil bruge et par minutter af din tid på at besvare mit spørgeskema, ville jeg sætte stor pris på dette   www.askpeople.dk?i3=8c4bdb92ebc177a 

Hvis du har nogle indput der ikke bliver benævnt i spørgeskemaet eller løsninger du selv bruger (evt. billeder), må du meget gerne skrive en besked/kommentar til mig

Mvh. Morten Dahl 

jeg har desværre ingen lad cykel, men hiver den lige op for dig..

Held og lykke med projektet..

Anmeld

1. maj 2012

studerende-kea

Tak for hjælpen

Anmeld

1. maj 2012

Philla

Vi har ladcykel, så jeg har hjulpet dig 

Anmeld

1. maj 2012

Kay

har ladcykkel men intet barn endnu... men den skal da lige op så andre kan svare

Anmeld

15. maj 2012

studerende-kea

Tak for jeres tid

Anmeld

15. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Har ingen ladcykel

Anmeld

15. maj 2012

Sildefisk

så er der svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.