Jeg fik min kæreste til at åbne sig over for mig, angående vores sex liv.
Han har fået nogle tanker, som han aldrig troet at han skulle få. Han er begyndt at tænke mere og mere på, at der faktisk ligger en lille pige inde i min mave. Og at tingene er blevet besværligt gjort af, at min mave er stor og hård. Som han siger, så er det helt forkert i hans hovede, at der ligger en lille pige inde i min mave, for som han udtrykker det. Det er som at få en firkantede kasse ned i en tre kantede. Det er simpelthen umuligt.
Vi fik en god lang snak om det i badet igår og ente med at stå i badet i en halv time. Det var en rigtigt god lang snak og vi aftalte, at sex behøver ikke stå på skemaet hver gang, at vi får lyst. Men anden form for intiminitet er også i orden resten af graviteten. Men at vi selvfølgelig vil forsøge at bevare vores sexliv.
Hvordan har jeres fyre haft det med sex i graviteten, ind til nu har der ingen problemer været, men som han siger. Der skete et eller andet inde i hovedet på ham, da han fik læst op af min gravitets bog, at hun kan høre, se osv. Så blev det mere livligt for ham, at hun simpelthen ligger der inde.Så nu har nærmest aftalt, at jeg ikke læser mere op fra bogen, simpelthen for at skåne ham
Jeg er 29 uger henne og har stor mave, så må ærlig sige, at hans tanker ikke kommer bag på mig og jeg viste ham også fuld forståelse. Da jeg har læst om disse tanker og problemer før her inde og andre steder.
Anmeld