Har lidt brug for at høre nogle meninger. I sidste ende at beslutningen jo min og min mands men vil gerne høre nogle meninger eller forslag :-)
Sagen er den at vi skal giftes til næste år men ved ikke hva vi skal hedde. Min mand har et almindelig -sen efternavn som så mange andre har. Mit er specielt og der er ik så mange der har det efternavn. Vi har sammen to børn og de hedder mit efternavn. Min mand har to børn fra et tidligere forhold og de har hans efternavn. Xkonen tog også hans efternavn.
MiN mand ønsker ikke at droppe hans efternavn og få mit og jeg ønsker ikke at droppe mit og få hans. Hvis vi skal have begge vores navne bliver det næsten alt for langt. Og hvad så med børnene?? Sku de så også ha nyt efternavn? Og hvad med hans børn han har med xen, så hedder de ik det samme som deres far!?
Min mand siger også at hvis vi skal ha begge navne ville han kun bruge hans eget efternavn og mit ville kun være på papiret. 
Jeg har ikke lyst til at ha min mands efternavn fordi det er et hans xkone også har haft sammen med ham :-(
Og samtidig er jeg glad for mit eget specielle efternavn.
Men hvis vi skal beholde hver vores efternavn så føler ingen af os at vi har 'noget sammen' (forstå mig ret) og min mand føler ikke at han har nogen 'relation' til vores børn fordi de har mit efternavn.
Hmm ja det er svært. Ingen af os vil af med vores eget navn men begge to vil gerne ha vi har det samme. Ikke nemt.
Hva syns I at vi skal gøre??
Anmeld