Alle der ikke gider læse brok skal lade være med at læse denne tråd, for nu lukker jeg altså op for sluserne !! 
GUUUUD hvor er jeg bare ved at være træt af kærestens søster !!
Når hun skal snakke med mig skal hun altid komme med gode råd osv. om hvordan jeg skal tage mig af min søn. Ja det kan sgu godt være han er mit første barn, men jeg vil fandme ikke tage imod gode råd fra en der giver hendes børn nedslidt, hullet, total forvasket og tøj på ! som ikke kan knytte sig til sine børn følelsesmæssigt og som har 3 børn boende i et hus der mest af alt ligner jerusalems ødelæggelse fordi de har været igang med at bygge om de sidste 5 ! ÅR !
For ikke at tage om hendes rengøringssans ! Ja da, det er da normalt at have en spand stående på køkkenbordet til madaffald i flere dage så der til sidst gror mug på ! og at køkkenbordet er så fyldt med opvask at der ikke noget sted kan stilles bare en enkelt kaffekop mere !!
deres mindste dreng bruger bleer som hans storesøster også bruger, altså samme størrelse, og søsteren er 4 og han er 7 mdr !!
så skifter hun religion KONSTANT ! og det er bare ikke til at tage seriøst længere ! vi skal hver gang vi er sammen med hende hører foredrag om hvor fantastisk den religion er ! For helvede altså vi kunne ikke være mere ligeglade for om 2 mdr. tror du på noget andet !
hun skal ikke ret mange gange mere fortælle mig hvordan jeg skal tage mig af min søn, så eksploderer jeg !!
Tak fordi jeg måtte lukke damp ud herinde
AMEN !
Anmeld