For første gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. april 2012

An&Jo

Så oplevede jeg i nat at bassen trippede igennem lejligheden for at komme fra sin egen seng og ind i min og putte..

Jeg vågnede ved 2 tiden fordi jeg kunne høre noget, opdagede hurtigt at det da var bassen der gik rundt, overvejede at rejse mig, men kunne høre han kom hen mod mit soveværelse, og jeg havde ret, han kom trippende stille og roligt og havde sine to puder med sig, og kom og sagde "sove mor" og selvfølgelig måtte min basse da sove hos sin moar, så han blev løftet op i sengen, og så faldt han ellers i søvn igen.. Jeg tror dog det lille pus har haft et mareridt, for han pev lidt et par gange i løbet af natten, og moren, ja hun sov knapt så godt, for han ligger altså ikke stille om natten..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Mette M

Ej hvor lyder det hyggeligt. 

Anmeld

26. april 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Nurhhh, hvor sødt !!! Elsker selv og putte min min søn men han gider bare ikke )(19måneder)

Anmeld

26. april 2012

Christina :-)

det så dejlig min søn gør det også nogen gange nej han ligger heller ik stille får både Arme og ben i hovdet

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

Mette M skriver:

Ej hvor lyder det hyggeligt. 

detv ar rigtig hyggeligt..

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

Aisha skriver:

Nurhhh, hvor sødt !!! Elsker selv og putte min min søn men han gider bare ikke )(19måneder)

Johannes er 2 år nu, og det er første gang han har gjort det.. han gider ellers heller ikke rigtig at putte mere..

Anmeld

26. april 2012

An&Jo

E&C! skriver:

det så dejlig min søn gør det også nogen gange nej han ligger heller ik stille får både Arme og ben i hovdet

hehe.. jeg fik hans fødder lige i ryggen hele tiden, men dejligt det var det bestemt..

Anmeld

26. april 2012

Christina :-)

An&Jo skriver:

hehe.. jeg fik hans fødder lige i ryggen hele tiden, men dejligt det var det bestemt..

ja sidst han sov ved mig der vågnede jeg ved han havede sin føder lige ved mit hovede og han hovde nede i den anden ende. han spaker og slår mega urolig hehe

Anmeld

26. april 2012

Koen.

Åh hvor skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.