Det er nu en sjov ting...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. april 2009

LineD

Det er nu en sjov ting, det at være gravid altså

Man er evigt træt som et alderdomshjem, drikke væske som et hul i jorden, føler sig køresyg dag ug og dag ind og ens bryster har aldrig gjordt så ondt...

Tænk sig man ovenpå alt dette stadig går rundt med en selvtilfredssmil og synes alt er vidunderligt... hehe

Knus Line som stadig er helt WOW over at være gravid hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Pia

Jeg ved præcis hvad du menre..

Jeg er så træt i disse dage at jeg kan sidde ret op og sove og kan slet ikke tage mig sammen til noget og har ellers en hel del jeg gerne skal have nået inden den lille kommer..

Men samtidig nyder jeg og være gravid og samtidig kan de sidste uger ikke gå stærkt nok.
Vil jo gerne snart sidde med den lille skid i favnen.
Særlig når den bette baby som nu bruger min mavesæk som fodbold bane.
Det har hun gjort de sidste to dage.. Jeg er helt smadret i maven.
Kan slet ikke huske fra Lærke af at hun kunne sparke så meget der inde..

Men alt i alt er det super fedt og være gravid..
Også selvom jeg har haft mege meget kvalme, blødninger og andre problemer under denne graviditet..

Knus Pia.

Anmeld

15. april 2009

Stumpen

Trætheden er jeg helt enig med dig i, men resten kender jeg ikke til.. Det eneste jeg har at kunne "beklage" mig over er at mine ben kan "køre" så forfærdeligt når jeg kommer i seng om aftenen, men det har hjulåpet en del at få sengen klodset op i fodenden

Elsker også at være gravid og tiden er bare gået så stærk denne gang -ligefør jeg vil skrive snøft.. Men bliver også dejligt at få den bette ud til os her om 10-12 uger

Glæder mig sådan til den følelse jeg havde første gang Mathilde lå på min mave, den kan bare ikke beskrives, den skal opleves

Anmeld

15. april 2009

Rasmine

Hvis du synes du har ømme jader nu, så GLÆD dig til mælken falder til, det gør endnu mere nade.
(det gjorde det i al fald her)
AV.

Anmeld

15. april 2009

Valle81

Er enig med MeBach, når mælken løber til er det et smertehelvede. Det er som at have vandballoner i brysterne, der bare vokser med en liter pr sekund

Anmeld

16. april 2009

LineD

Hihihi der er meget at se frem til kan jeg se haha

Anmeld

16. april 2009

Kvindemin

Valle81 skriver:

Er enig med MeBach, når mælken løber til er det et smertehelvede. Det er som at have vandballoner i brysterne, der bare vokser med en liter pr sekund

Vandballoner er ikke ordet

Vi snakker nærmere ' forestil dig du have et bildæk ....'

Anmeld

16. april 2009

Tynen

Jeg blev så bange for at min hud ville sprænge Der var jo nærmest cement i dem!

Og tænk, at jeg havde glædet mig som en gal til at sove på maven efter jeg havde født

Anmeld

16. april 2009

Stumpen

Nu ikke skræmme livet af en førstegangsfødende

Anmeld

16. april 2009

Tynen

Stumpen skriver:

Nu ikke skræmme livet af en førstegangsfødende

Sorry!!

Men bare rolig.. Man glemmer det igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.