Råd mod kvalme.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.100 visninger
16 svar
0 synes godt om
26. april 2012

Sas1990

Er der nogen der har nogen gode råd, der virker mod kvalme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Miia90

kvalme armbånd. jeg har nogen til salg aldrig brugt

Anmeld

26. april 2012

Sas1990

Miia90 skriver:

kvalme armbånd. jeg har nogen til salg aldrig brugt

kan købe sådan nogen i matas, hvis det er men tænkt mere på nogen mad der modvirker det.

Anmeld

26. april 2012

K&S

Sas1990 skriver:

Er der nogen der har nogen gode råd, der virker mod kvalme.

Jeg brugte SeaBand armbånd fra apoteket - de bruges som akupressur :-) SUPER effektive for mig! Og eller små og hyppige måltider, så maven ikke når at blive tom :-)

Anmeld

26. april 2012

Miia90

Sas1990 skriver:

kan købe sådan nogen i matas, hvis det er men tænkt mere på nogen mad der modvirker det.

du kan købe mine for 70kr. de koster normalt 119

Anmeld

26. april 2012

Sas1990

Miia90 skriver:

du kan købe mine for 70kr. de koster normalt 119

men så er der forsnedelsen oven i, springer bare fra.

Anmeld

26. april 2012

tarkoflen

Jeg døjer tit med kvalme ikke på grund af graviditet, men jeg går ud fra, at det er henad det samme der måske virker...

Jeg har altid en pakke gajol, poletter eller noget i den stil i tasken. Der ud over skulle ingefær hjælpe... Jeg er helt vild med ingefær, så jeg spiser det gerne som det er eller koger det til en slags the med honning/sirup/sukker og citron, det er ikke alle der er så pjattet med det som mig, men jeg mener at man kan få nogle kapsler hos helsekostforretninger.
Sidst men ikke mindst, så er noget koldt også altid godt... Små sodavandsis eller at sutte på isterninger hjælper i hvert fald mig

God bedring med kvalmen

Anmeld

26. april 2012

MorEllen

Jeg tror det er meget induviduelt hvad der virker mod kvalme når man er gravid.. iallefald hvis det gjelder almindelig graviditetskvalme (nogle får jo også ekstrem kvalme og må behandles af læge).
Jeg havde den klassiske morgenkvalme, og for mig virkede det rigtig godt at spise et par tuc-kiks og drikke cola i sengen inden jeg stod op.. Ellers tror jeg bare man må lære sig at leve med kvalmen de første ugerne, og trøste sig med at den nok forsvinder omkring 12. uge..

Anmeld

26. april 2012

Sas1990

tarkoflen skriver:

Jeg døjer tit med kvalme ikke på grund af graviditet, men jeg går ud fra, at det er henad det samme der måske virker...

Jeg har altid en pakke gajol, poletter eller noget i den stil i tasken. Der ud over skulle ingefær hjælpe... Jeg er helt vild med ingefær, så jeg spiser det gerne som det er eller koger det til en slags the med honning/sirup/sukker og citron, det er ikke alle der er så pjattet med det som mig, men jeg mener at man kan få nogle kapsler hos helsekostforretninger.
Sidst men ikke mindst, så er noget koldt også altid godt... Små sodavandsis eller at sutte på isterninger hjælper i hvert fald mig

God bedring med kvalmen

lakrids er da ikk det bedte ang graviditeten?

Anmeld

26. april 2012

Sas1990

MyLille skriver:

Jeg tror det er meget induviduelt hvad der virker mod kvalme når man er gravid.. iallefald hvis det gjelder almindelig graviditetskvalme (nogle får jo også ekstrem kvalme og må behandles af læge).
Jeg havde den klassiske morgenkvalme, og for mig virkede det rigtig godt at spise et par tuc-kiks og drikke cola i sengen inden jeg stod op.. Ellers tror jeg bare man må lære sig at leve med kvalmen de første ugerne, og trøste sig med at den nok forsvinder omkring 12. uge..

håber jeg i hvert fald at det går væk men tak for rådet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.