Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Rinepigen skriver: Ved godt de her kun er på fire men du får dem lige alligevel Hehe Mine yndlings navne er Liam og Lily Bliver spændende at se hvilket et af dem der skal bruges når vi ved kønnet på vores kommende baby
Ved godt de her kun er på fire men du får dem lige alligevel Hehe
Mine yndlings navne er Liam og Lily Bliver spændende at se hvilket et af dem der skal bruges når vi ved kønnet på vores kommende baby
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg mangler inspiration, så kom med jeres ynglingsnavne.Jeg er mest til navne på 5 bogstaver eller derover, men vil ikke udlukke at jeg kan forelske mig i et kortere
Jeg mangler inspiration, så kom med jeres ynglingsnavne.Jeg er mest til navne på 5 bogstaver eller derover, men vil ikke udlukke at jeg kan forelske mig i et kortere
Storm - Loke - silje - silvia - Lauritz .
jaah har mange hihi ..
Babyklar skriver: Storm - Loke - silje - silvia - Lauritz . jaah har mange hihi ..
Anonym skriver: Laurits og Silje er skønne navne og kommer bestemt på listen - Tak
Laurits og Silje er skønne navne og kommer bestemt på listen - Tak
velbekomme
Vi har en storm - og hvis vi får en pige en dag, skal hun hedde Silje ..
Babyklar skriver: velbekomme Vi har en storm - og hvis vi får en pige en dag, skal hun hedde Silje ..
Anonym skriver: De to navne går også virkelig godt sammen. Storm er også så fint. Det er blevet rigtig populært de seneste par år
De to navne går også virkelig godt sammen. Storm er også så fint. Det er blevet rigtig populært de seneste par år
Ja og tror kun det bliver "værre" hihi ..
hva navne har i selv tænkt på ?
Babyklar skriver: Ja og tror kun det bliver "værre" hihi .. hva navne har i selv tænkt på ?
Anonym skriver: Jamen vi har følgende navne på listenLeonoraCamilleClaraJohanneMyntheVilladsLauritsJeppeLasse
Jamen vi har følgende navne på listenLeonoraCamilleClaraJohanneMyntheVilladsLauritsJeppeLasse
søøde navne
Babyklar skriver: søøde navne
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128