Anonym skriver:
har haft så ondt de sidste par dage og havde også overvejet at gå til lægen men har prøvet at udskyde det fordi kæresten var overbevist om at det bare var mens smerter på trods af at jeg lige har haft den?
Men any ways det var gået lidt væk igen og har kun mærket meget lidt til det hvis jeg lavede meget hurtige bevægelser... Så i dag havde kæresten og jeg sex og kæft hvor gjorde det bare ondt
har aldrig oplevet noget ligende... Men holdte min kæft fordi der nu var gået over 14 dage siden vi overhovedet havde haft noget kontakt på den måde pga min mens lige kom i vejen og der kan jeg slet ikke have sex på grund af ømhed.. Men ja havde bare brug for den nærhed så måtte det sku gøre ondt.. Det resulterede dog i at da jeg havde lagt lidt og vi hyggede lidt i sengen bagefter kunne jeg pludselig mærke smerter helt op i rigbenene eller i hvert fald lige under og hele vejen ned til det nederste af mit underliv og styrtede bare på wc.. Havde så ondt at jeg sad og skreg derude og var nød til at have en spand på side linjen fordi jeg følte jeg skulle kaste op.. Nu står jeg lidt om jeg skal til læge i morgen men kan jeg bare ikke.. Er så angst for mandelige læger og er igang med at finde en ny læge men har bare ikke fundet en endnu.
Kan jeg godt bare nøjes med vagtlægen? Og kan der være sandsynlighed for at der også kan være kvinder dernede?!
Er simpelthen så ked af det at jeg har tudet for mig selv her i mørket den sidste times tid... Det plager mig så ubeskriveligt.. Sex er så vigtigt for mig det er den bedste måde at mærke vi stadig er sammen.. Sex og kys er det eneste der gør at jeg ikke føler vi bare er venner... Og er så bange for at hvis jeg pludselig står og ikke kan holde sex ud at vi så falder fra hinanden.. Elsker selvfølgelig min kæreste højt, højere end noget andet. Er bare så fortvivlet 
For det første, så er sex ikke det eneste der adskiller jer fra et venskab. Kærlighed og sex har intet med hinanden at gøre.
Kan din kæreste ikke acceptere at du har ondt, ja, så kan jeg sq ikke finde noget pænt at sige om ham alligevel.
Din kommune kan hjælpe dig med en ny læge, men ligenu må du bide i det sure æble og komme afsted til den læge du har dig. Vagtlægen giver dig ikke receptpligtig medicin til sådan noget, udfører ikke gynækologiske undersøgelser og kan ikke videresende dig med en almindelig henvisning i hånden.
Op til lægen, knib ballerne sammen - du skal ikke gå og have ondt!

Anmeld