Babymesse i øksnehandlen ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. april 2012

Maja_4000

Mor til Liva skriver:

Til Jer med børn på 1 1/2 - 10 år vil jeg anbefale Jer at besøge børnetøjsmærket We are Small
Suuper fint tøj til rigtig billige penge..

Kommer de på messen ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

Maja_4000

BabyHL skriver:

Hygge er også vigtigt !  . Har vist lokket min mor med - så om ikke andet kan det da ende med lidt "mor/mormor-hygge"

Min mor skal også med mig Så passer min far min datter imens .. Magter ikke at have klapvogn med derind :b Det havde vi sidste år

Og så køber vi forresten altid et læs sutter med navn .. Dét er billigt derinde

Anmeld

27. april 2012

Kay

jeg overvejer det meget... men har bækkenløsning og holder bare ikke til at stå i kø og ikke kunne holde pause og hvile mig... så ved ik rigtig om det er super smart for mig at tage afsted..

Anmeld

27. april 2012

Mor til L&S

Maja_4000 skriver:

Kommer de på messen ?

Ja, de gør

Anmeld

27. april 2012

MortilElias2010

Er det i Aarhus? 

Anmeld

27. april 2012

foto på lærred

MortilElias2010 skriver:

Er det i Aarhus? 

Nej KBH, lige ved Hovedbanen.

Anmeld

27. april 2012

foto på lærred

Jeg har været der et par gange. Synes ikke der har været så meget at komme efter. Det er mest store firmaer (nu er det godt nok nogle år siden jeg var der sidst, så ved ikke om det har ændret sig) Men der var det f.eks løbevogne, flexibadekar osv osv der var der inde. Det er ret dyrt hvis man skal have en stand, så det er mest meget etablerede navne og synes ikke der var så meget at spare.

Tror mest man skal gøre det hvis man synes det er hyggeligt at gå der inde og tulle lidt rundt hvis man er gravid eller lign. Men igen, det kan selvfølgelig godt være det har ændret sig siden jeg var der inde sidst.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

27. april 2012

Maja_4000

foto på lærred skriver:

Jeg har været der et par gange. Synes ikke der har været så meget at komme efter. Det er mest store firmaer (nu er det godt nok nogle år siden jeg var der sidst, så ved ikke om det har ændret sig) Men der var det f.eks løbevogne, flexibadekar osv osv der var der inde. Det er ret dyrt hvis man skal have en stand, så det er mest meget etablerede navne og synes ikke der var så meget at spare.

Tror mest man skal gøre det hvis man synes det er hyggeligt at gå der inde og tulle lidt rundt hvis man er gravid eller lign. Men igen, det kan selvfølgelig godt være det har ændret sig siden jeg var der inde sidst.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Jeg synes du skal tage derind næste gang .. Altså med en stand Jeg skulle nok bruge nogle penge hos dig !

Anmeld

27. april 2012

foto på lærred

Maja_4000 skriver:

Jeg synes du skal tage derind næste gang .. Altså med en stand Jeg skulle nok bruge nogle penge hos dig !

Tak, hvor er du sød Jeg undersøgte det for et par år siden, det var ALT for dyrt (for mig i hvertfald) at få en stand.

Anmeld

27. april 2012

Maja_4000

foto på lærred skriver:

Tak, hvor er du sød Jeg undersøgte det for et par år siden, det var ALT for dyrt (for mig i hvertfald) at få en stand.

Det kunne jeg godt forestille mig  Der er jo nok en grund til at man kender de fleste af dem der er derinde i forvejen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.