Sååå hård og spændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Unalisa

Ja det er lige hvad min mave er.... Den er virkelig hård og spændt hele tiden ....det er ikke ret sjovt for mig for det er ligesom nårMan spænder for meget i en muskel at den lige har brug for at slappe af igen ... Min mave slapper bare ikke af og jeg har nogle gange svært ved at sove netop pga. At den er spændt , det er ikke plukveer, det tror jeg ikke for med plukveer kan maven slappe af igen...... Nogle der oplever det samme , eller har oplevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

fru G

Hvor langt henne er du? Min mave har nogle gange været sådan i en eller to dage, tror det er fordi babyen har vokset mere end din mave. Maveskindet bliver igen blødere snart når det har udvidet sig. Smør maven ind med fed creme, det hjælper synes jeg. I hvert fald var det hvad det skete for mig :-)

Anmeld

26. april 2012

Unalisa

fru G skriver:

Hvor langt henne er du? Min mave har nogle gange været sådan i en eller to dage, tror det er fordi babyen har vokset mere end din mave. Maveskindet bliver igen blødere snart når det har udvidet sig. Smør maven ind med fed creme, det hjælper synes jeg. I hvert fald var det hvad det skete for mig :-)

Jeg er i uge 28

Anmeld

28. april 2012

fru G

Så tror jeg det er maveskindet det kan smøres ind

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.