nu er det nu!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. april 2012

henh01

Jeg skal simpelthen tabe mig og denne gang mener jeg det!

Gik i gang i morges og har i dag overholdt den til punkt og prikke og jeg er super stolt!

Min dag har set således ud:

Morgen: Nupo poteindrik
Middag: Nupo bar
Frokost: Nupo bar (den store)
Eftermiddag: Nupo bar
Aften: farsbrød, kogte gulerødder og grøn salat.

Har spist ret meget Nupo i dag fordi jeg har været på job, i morgen hvor jeg har fri kan jeg nok ikke undvære maden.

Andre end jeg der er startet på kur for nylig? Hvormeget skal I tabe og hvordan griber det i an?

Jeg selv skal tabe 12 kg - de 7 inden aug og helst dem alle inden dec

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

Sandrica

Ej hvor godt!

Håber virkelig det virker for dig.. Jeg har selv prøvet Nupo, og har været rigtig glad for det..... :-)

Jeg drak SINDSSYGT meget vand 'on the side', og det hjælper altså også :-)

HELD OG LYKKE :-)

Anmeld

26. april 2012

henh01

Sandrica skriver:

Ej hvor godt!

Håber virkelig det virker for dig.. Jeg har selv prøvet Nupo, og har været rigtig glad for det..... :-)

Jeg drak SINDSSYGT meget vand 'on the side', og det hjælper altså også :-)

HELD OG LYKKE :-)

Jeg har brugt Nupo i de sidste 2 år. Har drukket det til morgenmad, da jeg ingen appetit har Det er en rigtig god måde at få sat forbrændingen i gang på.

I dag har jeg spist salat til frokost, da jeg helst ikke vil spise nupo hele dagen

Anmeld

27. april 2012

henh01

Har indtil videre holdt kuren i dag også. Men har allerede spist frokost og det ved jeg kommer til at besværliggøre det hele i eftermiddag fordi jeg bliver alt for sulten til at mit mellemmåltid kan tage det. Men jeg må kæmpe! For lykkedes det skal det sgu.

Må sove en time til middag så kan det være det gør situationen lidt bedre

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

henh01 skriver:

Har indtil videre holdt kuren i dag også. Men har allerede spist frokost og det ved jeg kommer til at besværliggøre det hele i eftermiddag fordi jeg bliver alt for sulten til at mit mellemmåltid kan tage det. Men jeg må kæmpe! For lykkedes det skal det sgu.

Må sove en time til middag så kan det være det gør situationen lidt bedre

du skal huske at de første 3-4 dage vil man døje meget med sult, derefter bliver det meget lettere og man er ikke så sulten hele tiden

Anmeld

27. april 2012

henh01

FrkZier skriver:

du skal huske at de første 3-4 dage vil man døje meget med sult, derefter bliver det meget lettere og man er ikke så sulten hele tiden

jeg har ikke følt sult de sidste par dage. I dag tror jeg ligeså meget det er det psykiske i at det er fredag og vi plejer at spise slik

Og så har jeg haft gang i rengøringen hele dagen - cyklede til byen for at handle osv. Så jeg har brugt mere energi end normalt på denne tid af dagen

Anmeld

27. april 2012

FrkZier

henh01 skriver:

jeg har ikke følt sult de sidste par dage. I dag tror jeg ligeså meget det er det psykiske i at det er fredag og vi plejer at spise slik

Og så har jeg haft gang i rengøringen hele dagen - cyklede til byen for at handle osv. Så jeg har brugt mere energi end normalt på denne tid af dagen

det jo altid sundt at bruge sin krop hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.