Mangler mine vilde glade smileys! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.232 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. april 2012

piadas

Dem kunne jeg virkelig godt bruge lige nu, men jeg er jo ikke plus-medlem mere!

Men.......HURRA JUBII WUHUUUUUUUUUUUUUUU!

Jeg snakkede med byggelederen her til morgen. Han fortalte, at medmindre et eller andet går galt her på falderebet, kan vi regne med at flytte ind på Olivers fødselsdag d. 12. maj.

Der render et par tømrere rundt i huset i denne uge. De har sat al inventar op, og er næsten færdige med at lægge trægulv. Det er kommet på i alle værelser - de mangler bare halvdelen af stuen, så er de færdige med det!

Når de er færdige skal de have lavet redskabsskuret, som ligger i forbindelse med carporten, men det er bare af træ, så det kan de vel hurtigt bakse sammen!

I næste uge kommer maleren og maler det sidste af stuen, som de ikke nåede i sidste uge samt al det udvendige træværk.

VVS-mændene kommer også i starten af næste uge og tilslutter vand, sætter toiletter op osv., og elektrikerne kommer og tilslutter ovn, opvaskemaskine osv. samt sætter stikkontakter op.

Det er vist efterhånden det sidste, der mangler, før vi kan overtage huset! Byggelederen regnede med, at vi kan holde foreløbig afleveringsforretning mandag d. 7. maj, hvor vi gennemgår huset sammen og finder eventuelle fejl (en ridset låge, manglende maling eller hvad det nu måtte være). De bliver så rettet i løbet af ugen og så kan vi højst sandsynligt få nøglen fredag d. 11. maj, og så flytte ind i løbet af weekenden!

De har bare at blive færdige, for min onkel har lejet en lastbil idag, så vi kan få flyttet og komme væk fra det lortehus, vi bor i!

fra en MEGET glad Pia, som først regned med, at vi kunne flytte ind et par uger senere!

PS.: Jeg lagde forresten nye billeder ind på bloggen igår, hvis I skal se!

http://bygge-blog.blogspot.com/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

MorEllen

Hvor dejligt for Jer!! Hurra Kan godt forstå du glæder dig VILDT meget til det, jeg har set billederne på bloggen og det ser bare så lyst og lækkert ud det hele!
for at håndtværkerne bliver ferdig i tide! Held og lykke med flytningen!

Anmeld

26. april 2012

AnneBJ

Arhmen hvor heldig kan den dreng være? Nyt værelse OG en lillebror så tæt på hinanden!!

Jeg har lige kigget billeder (igen!) hvor er det altså bare et fedt hus! Jeg tror det var en helt vildt god beslutning at droppe den der halvmur i køkkenet! Det ser så lækkert og åbent ud!

Der kommer ikke besked i google reader når billederne ligger i bunden af bloggen, så derfor har jeg ikke opdaget dem... vælger jeg at forsvare mig med, og nu kigge ind dagligt for at se billeder  

Anmeld

26. april 2012

piadas

MyLille skriver:

Hvor dejligt for Jer!! Hurra Kan godt forstå du glæder dig VILDT meget til det, jeg har set billederne på bloggen og det ser bare så lyst og lækkert ud det hele!
for at håndtværkerne bliver ferdig i tide! Held og lykke med flytningen!

Ja, det er megadejligt!

Jeg håber heller ikke, de bliver forsinkede, men det kan de næsten ikke nå, da de jo næsten er færdige...

Tak!

Anmeld

26. april 2012

piadas

AnneBJ skriver:

Arhmen hvor heldig kan den dreng være? Nyt værelse OG en lillebror så tæt på hinanden!!

Jeg har lige kigget billeder (igen!) hvor er det altså bare et fedt hus! Jeg tror det var en helt vildt god beslutning at droppe den der halvmur i køkkenet! Det ser så lækkert og åbent ud!

Der kommer ikke besked i google reader når billederne ligger i bunden af bloggen, så derfor har jeg ikke opdaget dem... vælger jeg at forsvare mig med, og nu kigge ind dagligt for at se billeder  

Ja, ikke! Han kan vist ikke klage!

Jeg tror også, vi bliver vildt glade for det åbne rum - det håber jeg i hvert fald!

Hmm, min mor siger også, at hun heller ikke bliver opdateret, når jeg ligger nye billeder ind, selvom hun har tilmeldt sig....måske har du ret i, at det er fordi jeg ligger dem forneden på bloggen?! Nå, det gider jeg ikke lave om på nu når vi snart er færdige, men jeg lover altså ikke, at jeg får lagt billeder ind dagligt!

Anmeld

26. april 2012

JonTri

Øøøøøv jeg kan ik se billeder

Anmeld

26. april 2012

piadas

JonTri skriver:

Øøøøøv jeg kan ik se billeder

Mærkeligt....

De ligger nederst...du skal scrolle ned til efter de indlæg, jeg har lavet...

Anmeld

27. april 2012

Line Højdal

Hold da op hvor ser det bare vildt dejligt ud... og sikke det rykker nu!!

Jeg kan dælme godt forstå du er glad - det er da bare så perfekt at i kan komme til at rykke ind i det nye hus noget før og så endda på Olivers fødselsdag, det er da en super fødselsdagsgave!!  Jeg kan huske vi flyttede ind i et nyt hus på min 5 års fødselsdag og der var flag på flyttelæsset (bilen) og det var bare SÅ STORT!!

Jeg har ikke fulgt med på bloggen før nu her, men det ser da godt nok ud til at i får et super lækkert hus!!

Line

Anmeld

27. april 2012

JonTri

Nu fattede teknik-Ulla den... FEDT hus I er ved at bygge... æhhh de rige har mange glæder.

Bliver fedt at se det, når I er kommet på plads!

Ps: opslaget har givet pote!!! Endnu engang tak.

Anmeld

27. april 2012

Sofia

UHHH det ser så lækkert ud på billederne Pia. FEDT FEDT FEDT at I snart kan flytte ind!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.