Dem kunne jeg virkelig godt bruge lige nu, men jeg er jo ikke plus-medlem mere!
Men.......HURRA JUBII WUHUUUUUUUUUUUUUUU!
Jeg snakkede med byggelederen her til morgen. Han fortalte, at medmindre et eller andet går galt her på falderebet, kan vi regne med at flytte ind på Olivers fødselsdag d. 12. maj.

Der render et par tømrere rundt i huset i denne uge. De har sat al inventar op, og er næsten færdige med at lægge trægulv. Det er kommet på i alle værelser - de mangler bare halvdelen af stuen, så er de færdige med det!
Når de er færdige skal de have lavet redskabsskuret, som ligger i forbindelse med carporten, men det er bare af træ, så det kan de vel hurtigt bakse sammen!
I næste uge kommer maleren og maler det sidste af stuen, som de ikke nåede i sidste uge samt al det udvendige træværk.
VVS-mændene kommer også i starten af næste uge og tilslutter vand, sætter toiletter op osv., og elektrikerne kommer og tilslutter ovn, opvaskemaskine osv. samt sætter stikkontakter op.
Det er vist efterhånden det sidste, der mangler, før vi kan overtage huset!
Byggelederen regnede med, at vi kan holde foreløbig afleveringsforretning mandag d. 7. maj, hvor vi gennemgår huset sammen og finder eventuelle fejl (en ridset låge, manglende maling eller hvad det nu måtte være). De bliver så rettet i løbet af ugen og så kan vi højst sandsynligt få nøglen fredag d. 11. maj, og så flytte ind i løbet af weekenden!
De har bare at blive færdige, for min onkel har lejet en lastbil idag, så vi kan få flyttet og komme væk fra det lortehus, vi bor i!

fra en MEGET glad Pia, som først regned med, at vi kunne flytte ind et par uger senere!
PS.: Jeg lagde forresten nye billeder ind på bloggen igår, hvis I skal se!
http://bygge-blog.blogspot.com/