Hej tøser. HÅBER I LÆSER OG SVARE 
Jeg er 38+4 uger henne og har termin om 10 dage (5.maj).
Min lille guldklump har lagt sig fast for 5 uger siden cirka, og har selvfølgelig også ligget dybt nede der. Men da jeg så var til jordemoder igår, fortalte hun at nu har hun lagt sig MEGET dybt. Altså hun har simpelthen presset sig så langt ned, at jordemoderen dårligt kunne finde ud af hvor hoved var, fordi det er gemt så godt. Det er jo et godt tegn. Et tegn på det er snart.
Jeg føler jeg har noget mellem benene som der sidder i klemme, og bare ikke vil ''gå væk''. Kan ikke så godt bevæge mig rundt, vende mig om natten, og kan SLET ikke bukke mig.
Mit spørgsmål til jer er, vil I tro jeg føder før tid når hun allerede har lagt sig så dybt?
Og så en anden ting. Jeg har ikke rigtig mærket til plukveer som sådan. Da jeg så var hos jordemoderen igår, lagde hun en strimmel (altså hvor man får de ting rundt om maven, og lytter til baby hjerte) og kan på den måde måle om jeg får plukveer. Min jordemoder fortalte at jeg havde haft MANGE plukveer undervejs, som jeg sompelthen ikke har mærket til overhoved. Har nogle af jer erfaring omkring det?
Håber på svar på begge mine spørgsmål, da jeg er meget i tvivl 

Anmeld