Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Laura. skriver: Chili...Leonora..
Chili...Leonora..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Elsker elsker elsker Leonora det står allerede på listen! Tak
Elsker elsker elsker Leonora det står allerede på listen! Tak
Lykke86 skriver: Har ikke lige nogle idéer, men vores børn hedder Luna og Sirius
Har ikke lige nogle idéer, men vores børn hedder Luna og Sirius
Joyce1986 skriver: Jeg hedder selv Joyce, har 2 mindre brødre som hedder Nick og Adrian ..
Jeg hedder selv Joyce, har 2 mindre brødre som hedder Nick og Adrian ..
Min søn hedder Birk, hvilket er lidt specielt
Og ellers er jeg ret vild med Sigurd, Falke, Ravna/Ragna og Marius.
Kender en lille gut som hedder Ørnulf Dét er specielt, men kan faktisk rigtig godt lide det
Anonym skriver: Vi er ret fan af lidt specielle navne, men stadigvæk navne som ikke er mærkelige!Jeg vil gerne have et navn som ikke er vildt brugt, men stadig rimelig normalt!Nogle forslag? Både pige og drengenavne
Vi er ret fan af lidt specielle navne, men stadigvæk navne som ikke er mærkelige!Jeg vil gerne have et navn som ikke er vildt brugt, men stadig rimelig normalt!Nogle forslag? Både pige og drengenavne
Pige:
Esther
Liva
Leonora
Augusta
Dreng:
Ziggy
Henry
Carl
Albert
Alfred
Himmelsmil skriver: Min søn hedder Birk, hvilket er lidt specielt Og ellers er jeg ret vild med Sigurd, Falke, Ravna/Ragna og Marius. Kender en lille gut som hedder Ørnulf Dét er specielt, men kan faktisk rigtig godt lide det
mor:) skriver: Pige: Esther Liva Leonora Augusta Dreng: Ziggy Henry Carl Albert Alfred
Anonym skriver: Sikke mange skønne navne. Der er klar nogle til listen
Sikke mange skønne navne. Der er klar nogle til listen
tilføjer lige mit all time yndlings hvis jeg en dag skulle være så heldig at få en pige: Benedicte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128