Hjælp mig lige :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

Fødte en lækker dreng for 4 mdr siden..

Havde ægløsning (tykt slim der kunne trækkes lige så langt man ønsker) og vi havde sex. Min kæreste er ikke kommet i mig i de fire mdr og vi brugte 1 år og 9 mdr på at lave Magnus. Vi har brugt roskilde metoden.

Begyndte og bløde ca et par dage efter og det varede tre dage små pletblødning.

Det er nu tre uger siden pletblødningen stoppede. Og i dag har jeg døjet med kvalme, hovedpine, svimmelhed og masser af mens-smerter.

Så nu blev jeg faktisk lidt nervøs om jeg gravid

Chancen er meget lille, men den er der vel. eller hvad mener i? Tænker lidt at nogle bløder jo når ægget sætter sig fast.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Kay

jeg ville tage en test hvis jeg var dig

Anmeld

25. april 2012

marius' mor

Anonym skriver:

Fødte en lækker dreng for 4 mdr siden..

Havde ægløsning (tykt slim der kunne trækkes lige så langt man ønsker) og vi havde sex. Min kæreste er ikke kommet i mig i de fire mdr og vi brugte 1 år og 9 mdr på at lave Magnus. Vi har brugt roskilde metoden.

Begyndte og bløde ca et par dage efter og det varede tre dage små pletblødning.

Det er nu tre uger siden pletblødningen stoppede. Og i dag har jeg døjet med kvalme, hovedpine, svimmelhed og masser af mens-smerter.

Så nu blev jeg faktisk lidt nervøs om jeg gravid

Chancen er meget lille, men den er der vel. eller hvad mener i? Tænker lidt at nogle bløder jo når ægget sætter sig fast.

hmm, har du haft regelmæssig menses efter fødslen? ellers kan det jo bare være kroppen der er ved at finde sig selv..

men som du selv siger er der jo en risiko for at du er gravid.. dog minimal hvis du spørger mig..

Anmeld

25. april 2012

Kris89

jeg er lidt forvirret...

havde i sex da du havde ægløsning.? hvis i havde er du da med stor sandsynlighed gravid.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Ja, det var først efter sex jeg opdagede ægløsningen eller at det slog mig, at det var det jeg havde.

Det tænkte jeg jo ikke over, for har ikke haft mens eller noget siden fødslen.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Men chancen er da minimal?

Anmeld

25. april 2012

Linea

Hejsa. Nu er det ikke for at lyde moraliserende, men hvorfor hulen bruger I ikke beskyttelse? Der er jo som bekendt forhøjet mulighed/risiko for at blive gravid i tiden efter man har født! Jeg forstår bare ikke man tør gamble med så vigtig en ting. 

Om du er gravid eller ej - jeg ved det ikke, så der er nok intet andet at gøre end at teste.

Anmeld

25. april 2012

Anonym trådstarter

Linea skriver:

Hejsa. Nu er det ikke for at lyde moraliserende, men hvorfor hulen bruger I ikke beskyttelse? Der er jo som bekendt forhøjet mulighed/risiko for at blive gravid i tiden efter man har født! Jeg forstår bare ikke man tør gamble med så vigtig en ting. 

Om du er gravid eller ej - jeg ved det ikke, så der er nok intet andet at gøre end at teste.

Jamen, vi fik af vide at chancen var minimal for selv at lave en øko baby og vi enige om at sker det så sker det. Ved ikke om jeg fik formuleret mig forkert, men slf er det tideligt, men det ikke en dårlig ting hvis jeg er gravid

Anmeld

25. april 2012

Linea

Nåhhh okay så. Jeg tror det var smileyerne efter sætningen, om vi troede der var risiko for graviditet, der gav mig indtrykket af, at det ville være en uønsket graviditet!! Så kan jeg da bedre forstå det hele. Spændende og lidt nervepirrende er det i hvert fald at vente i alle tilfælde - jeg har selv lige været i den situation.

Anmeld

25. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Men chancen er da minimal?

Hvorfor mener du de er minimale

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.