Update på hjertescanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. april 2012

MorDk

Babys hjerte er ret "specielt" Det viser sig at blodet har valgt en lidt særlig omvej... men at dette ikke skulle have nogen betydning for helbredet.Kræver ingen operation! Vi skal til hjertescanning igen om 14 dage... Hjertekamrene skal tjekkes igennem. Forhåbentligt ser alt fint ud der. Vi er lidt kede af det, men må bare tænke positivt ♥ Vælger at tro på at vores barn  bare er MEGET specielt *ss* Lægen der scannede mig sagde at vi ikke skulle gå og bekymre os. Han fortalte at det er så sjældent et syn at jeg kun er den 5. de har opdaget dette på... Hmm... er bare glad for at det hele bliver tjekket godt og grundigt. Men selvfølgelig så flyver vores tanker lidt rundt... ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

l.kjoeller

Godt at høre det ikke skulle have betydning. kan dog sagtens forstå din bekymring. må håbe skanningen om 14 dage giver jer mere tro på det. stort fra Horsens

Anmeld

26. april 2012

MorDk

Go'morgen ...!

Jeg har faktisk sovet godt i nat taget i betragtning af den besked vi fik igår med vores lille pige i maven. Har ligget og spekuleret og jeg kan mærke at jeg faktisk er ret ked af det  Jeg ville ønske det var d.09.05.12 så vi kunne få den hjertescanning overstået!! Sys ikke vi bestiller andet end at vente, vente, vente... *suk*

Anmeld

28. april 2012

MorDk

11 dage...  Jeg glæder mig til det er overstået. Håber det bedste... Andre der har oplevet noget lignende?

Anmeld

28. april 2012

Mira0911

Altid noget at det bliver tjekket og holdt øje med... 

Håber det bedste... 

Anmeld

28. april 2012

MorDk

Mange tak !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.