ØV!! Jeg synes det er MØJ hårdt at være startet på arbejde igen!.... Jeg føler jeg hverken slår til på mit arbejde og da slet ikke herhjemme overfor Noah.
Jeg ELSKER mit job, men bliver mega deprimeret over at jeg ikke har den tid til det som jeg gerne vil have. Jeg synes virkelig det er mere end bare almindeligt hårdt at nå arbejde og samtidig bare se Noah en SMULE....
Jeg er begyndt at have ondt i maven og i dag hvor jeg endda har haft en fridag (skulle have arbejdet på en venindes brudekjole) ja der har jeg bare ligget i min seng og på sofaen efter jeg havde fået sendt mand og barn afsted. Jeg har haft nul energi, fråderen på og tårerne helt opppe i øjene. Jeg er trist indeni fordi jeg ikke føler jeg slår til nogen steder og jeg SAVNER min søn og kæreste. Jeg ser vel Noah knap 2 timer om dagen!....
Og det er så de dage hvor Kim ikke har fri. Har han det bliver jeg som regel længere på arbejde og så ser jeg måske Noah en ½time...
Selvfølgelig har Noah og jeg weekenderne sammen (og også nogen gange sammen med farmand hvis han har fri fra arb) men ØV jeg synes bare ikke det er nok... 
Jeg ville ønske jeg kunne finde et arbejde på ½tid hvor jeg kunne føle jeg stadig nåede alle mine opgaver og som jeg self syntes var spøndende... Men det er nok ønsketænkning..... +der jo ligesom også er noget der hedder økonomi i det hele....
ÆV
Nå det var lige lidt ynke-brok herfra...... sorry. Men skulle sgu lige ud med det
Anmeld