Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
EKBJ skriver: Vi venter os en lille dreng d. 8 maj :-) Han kommer til at hedde Lucas.. Men vi ved ikke rigtig om han skal hedde Lucas Mulbjerg Jensen eller Lucas Jensen Mulbjerg...??? Hvad lyder bedst?
Vi venter os en lille dreng d. 8 maj :-) Han kommer til at hedde Lucas.. Men vi ved ikke rigtig om han skal hedde Lucas Mulbjerg Jensen eller Lucas Jensen Mulbjerg...??? Hvad lyder bedst?
Mulbjerg jensen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Holder på Lucas Mulbjerg Jensen
Qnuz
Jeg er enig i alle de andre...
"sen" navne skal sidst.... det andet lyder forkert i mine ører...
Jeg stemmer også i, og er helt enig Men uanset hvad, skal det nok blive det helt rigtige navn som han får - og kan ikke hedde andet, når beslutningen først er truffet!
Enig i, at "sen" navne skal stå sidst (:
Lucas Mullbjerg Jensen
Var det ikke dig der snakkede om at han skulle have et mellemnavn? eller droppde du det igen?
Barnepigen skriver: Lucas Mullbjerg Jensen Var det ikke dig der snakkede om at han skulle have et mellemnavn? eller droppde du det igen?
Jo, men kæresten og jeg kunne ikke blive enige om han synes det ville være forfærdelig grimt.. og jeg ville bare ikke gøre det til en diskussion..
EKBJ skriver: Jo, men kæresten og jeg kunne ikke blive enige om han synes det ville være forfærdelig grimt.. og jeg ville bare ikke gøre det til en diskussion..
Okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128