Håber sådan jeg kan melde mig ind her!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

Hejsa tøser!

Jeg er ca. 7+3 i dag med termin d. 10. december! 

Vi skal til scanning på mandag og afhængigt af hvordan det går der, "springer jeg ud" som gravid og melder mig til december-mødrene!

Jeg var ved lægen i dag, fordi jeg har haft smerter i den ene side, og lægen mente, det godt kunne være en graviditet uden for livmoderen... Hun mærkede dog efter og syntes, det hele føltes normalt, men det ved man jo aldrig rigtigt før en scanning!

Så jeg  for at alt ser ud som det skal, samt der er et fint hjerteblink! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. april 2012

mny

Held og lykke

håber scanningen kommer til at gå godt?

Nu er jeg selv meget ny, og ny gravid og første gang osv, så kan godt være jeg spørger dumt.

Men er det normalt at blive scannet så tidligt?

Jeg selv har regnet mig frem til at jeg idag er 7+1, og har min første tid hos lægen onsdag.

og hvis det er muligt at blive scannet før den der NF vil jeg naturligvis meget gerne det, skal man snakke om lægen om det, eller hvordan fungere det?

Anmeld

28. april 2012

Anonym trådstarter

mny skriver:

Held og lykke

håber scanningen kommer til at gå godt?

Nu er jeg selv meget ny, og ny gravid og første gang osv, så kan godt være jeg spørger dumt.

Men er det normalt at blive scannet så tidligt?

Jeg selv har regnet mig frem til at jeg idag er 7+1, og har min første tid hos lægen onsdag.

og hvis det er muligt at blive scannet før den der NF vil jeg naturligvis meget gerne det, skal man snakke om lægen om det, eller hvordan fungere det?

Nej, det er en tryghedsscanning fordi jeg har mistet før. Det er udelukkende for at se at der er hjerteblink og det hele ser ud som det skal, så man kan ånde lettet op og ikke gå og være bange for at det skal ende som det gjorde sidst. Super dejligt. Ellers er den første scanning jo faktisk nakkefoldscanningen omkring uge 13, som du selv siger... Det er lang tid at gå og vente, hvis man er nervøs! Selv man vel altid er lidt nervøs, om man har mistet før eller ej...

Men held og lykke til dig også! 

Anmeld

30. april 2012

Anonym trådstarter

Update:

1. scanning i dag.

Det ser ud til, graviditeten er gået i stå i 5. uge....

Jeg fik taget en blodprøve i dag og skal have taget endnu en på onsdag, for at se om HCG-niveauet er faldet....

Jeg er helt ødelagt...

Anmeld

1. maj 2012

mette79

Puha det jeg ked af og høre ..

Anmeld

2. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg fik taget anden blodprøve i dag og er netop blevet ringet op af en sygeplejerske! TALLET STIGER!!! Og ikke nok med det, tallet er meget højt!!! Jeg er STADIG gravid!!! 

Hende der scannede mig var bare ALT for hurtig til at male fanden på væggen og antage, at fosteret var dødt, fremfor at tænke, at jeg bare kunne være kortere henne end antaget!!

Så ser verden pludselig lys og smuk ud igen!

Jeg skal til en ny scanning i morgen.

Anmeld

2. maj 2012

mny

Først øv til det indlæg med de mente du ikke var gravid længere. Men jubiii til du stadig er gravid alligevel. Men hvor frækt med den første besked, det må være helt forfærdeligt. Men fortsat held og lykke 

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Jeg var til 2. scanning onsdag, hvor ham der scannede mig (heldigvis ikke den samme som første gang!) meget hurtigt konstaterede at spiren er vokset og det hele ser fint og fuldstændigt normalt ud! Han så endda hjerteblink!

Yderligere mener han, jeg er mellem 6. og 7. uge, så hvordan hende den første kun to dage tidligere kunne konkludere at fosteret er dødt i 5. uge, fatter jeg slet ikke!!!

Hun tog fejl og nåede at smadre os fuldstændigt pga. sin komplette inkompetence! I retrospekt er jeg rødglødende af raseri over vi skulle hives igennem det cirkus, men tanken om at alt er som det skal være, og den lille har det godt, opvejer heldigvis alle de negative tanker...

Jeg er gravid og den lille vokser som den skal!! (7-9-13)

Anmeld

6. maj 2012

Miss BananaHammock

Anonym skriver:

Jeg var til 2. scanning onsdag, hvor ham der scannede mig (heldigvis ikke den samme som første gang!) meget hurtigt konstaterede at spiren er vokset og det hele ser fint og fuldstændigt normalt ud! Han så endda hjerteblink!

Yderligere mener han, jeg er mellem 6. og 7. uge, så hvordan hende den første kun to dage tidligere kunne konkludere at fosteret er dødt i 5. uge, fatter jeg slet ikke!!!

Hun tog fejl og nåede at smadre os fuldstændigt pga. sin komplette inkompetence! I retrospekt er jeg rødglødende af raseri over vi skulle hives igennem det cirkus, men tanken om at alt er som det skal være, og den lille har det godt, opvejer heldigvis alle de negative tanker...

Jeg er gravid og den lille vokser som den skal!! (7-9-13)

HVor dejligt! for at alt fortsætter med at være godt til du står med den lille baby i dine arme!

Skal selv til TS imorgen - håber jeg får en person med god tid til at scanne Er virkelig nervøs for dårlige nyheder.

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Miss BananaHammock skriver:

HVor dejligt! for at alt fortsætter med at være godt til du står med den lille baby i dine arme!

Skal selv til TS imorgen - håber jeg får en person med god tid til at scanne Er virkelig nervøs for dårlige nyheder.

Mange tak!

Held og lykke til dig i morgen!  Krydser fingre for at alt er præcis som det skal være!

Gider du fortælle hvordan det er gået?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.