sexlyst hvor er duuu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Jenie

Hej i skønne kvinder

jeg føler mig ret ene om dette, men håber der er andre derude...

er 7 uger henne imorgen, og jeg har ingen lyst overhoved... har en ustyrlig dårlig samvittighed overfor min kæreste..

ofte er jeg bar alt for træt, og andre gange er jeg simpelthen bar så bange for at det skal gøre ondt og jeg begynder at bløde

hvordan er det hos jer andre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Camillos

Jenie skriver:

Hej i skønne kvinder

er 7 uger henne imorgen, og jeg har ingen lyst overhoved... har en ustyrlig dårlig samvittighed overfor min kæreste..

ofte er jeg bar alt for træt, og andre gange er jeg simpelthen bar så bange for at det skal gøre ondt og jeg begynder at bløde

sådan tror jeg det er for de fleste af os i 1 trimester! Jeg havde heller ingen lyst overhovedet til sex de første 13 uger! . Den er vendt tilbage, i stor stil

Bange for blødninger, nu blødte jeg så også i 4 uger og har aborteret før. Sammentidig var jeg træt og energiforladt. 

Gav ham dog et par quickies, så han ikke følte sig helt glemt..  

Men det er altså helt normalt.. ! 

Anmeld

25. april 2012

Chiip91

Sådan havde jeg det også i starten, så kan nemt følge dig.
Min kæreste bliv sur når jeg ikke havde lyst, så vi snakkede om det, og han sagde Okay, til at vente til jeg følte for det.
og kort tid efter havde jeg helt andre tænker, lysten kom op igen Kan så fortælle dig at det ikke gjorder ondt, og jeg blødte ikke, så tror jeg ikke du skal være bange for.

Anmeld

25. april 2012

Tanjadamgaard

Jenie skriver:

Hej i skønne kvinder

Jeg kan godt forstå din frustration, men har du fortalt din kæreste. Hvordan du har det med at dyrke sex, er sikker på han vil kunne forstå dig. Men det gør ikke ondt og det er faktisk kun godt for din baby, hvis i dyrker sex. 

Men jeg var selv utryg i starten, så måske er det bare lige noget man skal over. Jeg er ihvertfald kommet over det og håber det samme for dig   

Anmeld

25. april 2012

Annette A

Ja har det også sådan som du beskriver. ville helst undgå det under graviditeten. Det er kun for mandens skyld. Kan slet ikke slappe af selvom man siger der ikke sker noget ved det.. Og ja lysten er der egentlig heller ikke, man har ligesom alt muligt andet i tankerne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.