Jordemoderbesøg i dag 38+5

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Kruse90

Hej piger
Ja så har jeg været til mit forhåbelig sidste jordemoderbesøg
Er idag 38+5. Har fået en tid igen d. 9. maj hvor jeg så vil være 40+5 (det når vi forhåbelig ikke)

Lillepigen er skønnet til 3400g idag Jeg havde regnet med 3500g (da det så ca. er 200g om ugen) Men så stor syntes hun ikke hun var hehe 100g Kan man mon mærke det Vi ved det jo først med sikkerhed, når hun bliver født.

Kram Carina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Monis

Kruse90 skriver:

Hej piger
Er idag 38+5. Har fået en tid igen d. 9. maj hvor jeg så vil være 40+5 (det når vi forhåbelig ikke)

Lillepigen er skønnet til 3400g idag Jeg havde regnet med 3500g (da det så ca. er 200g om ugen) Men så stor syntes hun ikke hun var hehe 100g Kan man mon mærke det Vi ved det jo først med sikkerhed, når hun bliver født.

Kram Carina

Lyder lidt som mit besøg i går, da jeg var 38+5.

Håber bestemt heller ikke, jeg får brug for den sidste jordemoder tid, når jeg er 40+5. (men frygter det lidt eftersom jeg er 1. gangsfødende)

Ja jeg ved heller ikke med de skøn. I uge 35 sagde jordemoderen det var en stor baby, næste gang var det en middel-baby/ lidt under og i går var det en meget gennemsnitlig. Så jeg er noget spændt på, hvad der kommer ud

Min mand mente i hvert fald overhovedet ikke, at de kunne skønne særligt præcist gennem mave, fedt, fostervand osv.

Men nu må vi se....

Anmeld

25. april 2012

Kruse90

Monis skriver:

Lyder lidt som mit besøg i går, da jeg var 38+5.

Håber bestemt heller ikke, jeg får brug for den sidste jordemoder tid, når jeg er 40+5. (men frygter det lidt eftersom jeg er 1. gangsfødende)

Ja jeg ved heller ikke med de skøn. I uge 35 sagde jordemoderen det var en stor baby, næste gang var det en middel-baby/ lidt under og i går var det en meget gennemsnitlig. Så jeg er noget spændt på, hvad der kommer ud

Min mand mente i hvert fald overhovedet ikke, at de kunne skønne særligt præcist gennem mave, fedt, fostervand osv.

Men nu må vi se....

ja vi skal jo nok regne med det, nu hvor vi er førstegangsfødende

Hvad blev jeres skønnet til i går??

Anmeld

25. april 2012

Monis

Kruse90 skriver:

ja vi skal jo nok regne med det, nu hvor vi er førstegangsfødende

Hvad blev jeres skønnet til i går??

Hun sagde en 3200-3200 gram i går. Der var jeg 38+5. Så hun mente, at det var en gennemsnitsbaby.

Men nu må vi se, når baby kommer ud

Anmeld

25. april 2012

JH12

Det er også bare skøn, det er jo slet ikke sikkert det passer, når hun endelig kommer til verden..
Men man må håbe vi ikke får behov for vores kommende tider hos jordemoren..

Anmeld

25. april 2012

Koen.

Krydser fingre for det var det sidste besøg

Anmeld

25. april 2012

Majbrit

Kruse90 skriver:

Hej piger

Kram Carina

Ej, jeg tænker altså tit det samme.. Hvordan kan de vide at det lige præcis er babyvægt og ikke bare mine små fedtdepoter, der har sneget sig lidt ind under graviditeten?!

Håber i hvert fald du ikke får brug for din sidste tid hos jordemoderen

Lige et sidespring, var du eventuelt til fødselsforberedelse i Viborg onsdag i påsken? For synes bare dit profilbillede ligner SÅ meget det par vi sad ved samme bord ved, da vi var deroppe den dag. Var det ikke dig, så har du en der ligner dig lidt..

Anmeld

25. april 2012

JH12

Krydser fingre for vi alle efterhånden har haft vores sidste jordemor besøg  

Anmeld

26. april 2012

EKBJ

Kruse90 skriver:

Hej piger

Kram Carina

Jeg har først en tid d. 3 maj og der vil jeg være 39+2.. 

Anmeld

26. april 2012

Kruse90

Majbrit skriver:

Ej, jeg tænker altså tit det samme.. Hvordan kan de vide at det lige præcis er babyvægt og ikke bare mine små fedtdepoter, der har sneget sig lidt ind under graviditeten?!

Håber i hvert fald du ikke får brug for din sidste tid hos jordemoderen

Lige et sidespring, var du eventuelt til fødselsforberedelse i Viborg onsdag i påsken? For synes bare dit profilbillede ligner SÅ meget det par vi sad ved samme bord ved, da vi var deroppe den dag. Var det ikke dig, så har du en der ligner dig lidt..

hehe det samme tænker jeg

Ej jo Det var mig Nu kan jeg da godt se at det ligner dig hehe.
Hvor hyggeligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.