Lettet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.358 visninger
10 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Tildes mor

Jeg skulle egentlig først have været afsted til scanning på fredag, men jeg fik en tidligere tid grundet en aflysning, så jeg har allerede været afsted nu.

Og heldigvis så ALT fint ud, den baby der var for lille sidste gang er nu blevet den største - det siger lidt om hvordan det svinger.

Men hold da op en lettelse, kan ikke huske hvornår jeg sidst var så lettet som jeg er nu 

Jeg så 3 meget stærke hjerter der bankede der ud af, og fik af vide at jeg ikke kunne være en bedre kandidat til en tvillinge graviditet - hvad end der så menes med det. Men det var da dejligt at få afvide 

Jeg fik også afvide at min livmoders størrelse nu svarer til hvad den ville hvis jeg var 17 uger henne og kun ventede en.
for 2 uger siden var det 10 uger, hvor er det vildt hvor meget der kan ske på 2 uger 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Monis

Hvor er det vildt, at du skal have trillinger.

Jeg ønsker dig alt held og lykke!!

Anmeld

25. april 2012

Tildes mor

Scanningsbilleder skal der jo også til 

Anmeld

25. april 2012

Kongmulle

Århhhhh tillykke med den fine scanning

Anmeld

25. april 2012

Tildes mor

Kongmulle skriver:

Århhhhh tillykke med den fine scanning

Tusinde tak 

Anmeld

25. april 2012

Savannah

Dejligt at de har det godt og sikke nogle fine billeder Hvor er det vildt, at der ligger 3 mini-mennesker inde i dig! Altså 1 er fantastisk - 3 er jo så ubegribeligt!

Mvh Caroline

Anmeld

25. april 2012

Tildes mor

Sally-Slingshot skriver:

Dejligt at de har det godt og sikke nogle fine billeder Hvor er det vildt, at der ligger 3 mini-mennesker inde i dig! Altså 1 er fantastisk - 3 er jo så ubegribeligt!

Mvh Caroline

Hehe, ja det er ret vildt
 - jeg kan heller ikke helt selv forstå det altid  

Anmeld

25. april 2012

ønskebørn74

Tildes mor skriver:

Jeg skulle egentlig først have været afsted til scanning på fredag, men jeg fik en tidligere tid grundet en aflysning, så jeg har allerede været afsted nu.

Og heldigvis så ALT fint ud, den baby der var for lille sidste gang er nu blevet den største - det siger lidt om hvordan det svinger.

Men hold da op en lettelse, kan ikke huske hvornår jeg sidst var så lettet som jeg er nu 

Jeg så 3 meget stærke hjerter der bankede der ud af, og fik af vide at jeg ikke kunne være en bedre kandidat til en tvillinge graviditet - hvad end der så menes med det. Men det var da dejligt at få afvide 

Jeg fik også afvide at min livmoders størrelse nu svarer til hvad den ville hvis jeg var 17 uger henne og kun ventede en.
for 2 uger siden var det 10 uger, hvor er det vildt hvor meget der kan ske på 2 uger 

Hold op hvor er det bare dejligt!!!

Har bare tænkt så meget på jer!!!

Anmeld

25. april 2012

NinaNymannMadsen

tillykke med de 3 meget fine og små babyer der ligger lundt og dejligt i den mave og vokser.

Anmeld

26. april 2012

Tildes mor

ønskebarn74 skriver:

Hold op hvor er det bare dejligt!!!

Har bare tænkt så meget på jer!!!

Tusinde tak søde!! 

Du kan tro jeg også har tænkt på dig, jeg går spændt og venter på den mest fantastiske update fra dig!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.