Vildest!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Sille86

Så er der i dag 1 mdr. - 1 uge - og 1 dag til min termin...

Tænk at jeg har holdt så længe trods alle de ting som har arbejdet imod en... Jeg er så over lykkelig..

Glæder mig helt vildt til lillemanden melder sin ankomst..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

lio

Hvor dejligt. Sikke tiden også nærmer sig.

Anmeld

25. april 2012

Sille86

Laijona Äiti skriver:

Hvor dejligt. Sikke tiden også nærmer sig.

Ja det er lidt fantastisk, jeg syntes dagene går meget hurtigt i øjeblikket..

Anmeld

25. april 2012

lio

Sille86 skriver:

Ja det er lidt fantastisk, jeg syntes dagene går meget hurtigt i øjeblikket..

Jeg synes det går langsomt, men jeg (mine ben) går også vildt langsomt da jeg får plukveer hele tiden så snøvler sådan afsted.

Anmeld

25. april 2012

Sille86

Laijona Äiti skriver:

Jeg synes det går langsomt, men jeg (mine ben) går også vildt langsomt da jeg får plukveer hele tiden så snøvler sådan afsted.

Det med at føle man er i slow kender jeg alt for godt, har været sygemeldt med bækkenløsning i snart 3 mdr. Og en livmoderhals som ikke har været til at regne med, så har ligget mest på sofaen... Men det er lidt ligesom om tiden lige nu bare flyver afsted.. Det er dejligt.. Men det er svært at vende sig til at være så uhandy syntes du ikk..?

Anmeld

25. april 2012

lio

Sille86 skriver:

Det med at føle man er i slow kender jeg alt for godt, har været sygemeldt med bækkenløsning i snart 3 mdr. Og en livmoderhals som ikke har været til at regne med, så har ligget mest på sofaen... Men det er lidt ligesom om tiden lige nu bare flyver afsted.. Det er dejligt.. Men det er svært at vende sig til at være så uhandy syntes du ikk..?

Jo, virkelig meget, jeg kan ingenting selv og brokekr mig hele tiden, men heldigvis er min kæreste forstående og hjæper til med det mindste og smiler bare af det.

Dog føler jeg med dig, jeg har frabedt mig en sygemeling da jeg slet ikke kan holde tanken ud at ligge hjemme (du har det nok værre til ikke at burde vælge andet for babys skyld)

Anmeld

25. april 2012

Sille86

Laijona Äiti skriver:

Jo, virkelig meget, jeg kan ingenting selv og brokekr mig hele tiden, men heldigvis er min kæreste forstående og hjæper til med det mindste og smiler bare af det.

Dog føler jeg med dig, jeg har frabedt mig en sygemeling da jeg slet ikke kan holde tanken ud at ligge hjemme (du har det nok værre til ikke at burde vælge andet for babys skyld)

Årh hvor skønt, det er så dejligt at høre når der virkelig er en fyr som bakker en op.. Det er bare så fedt! Sejt du bare klør på... Ville allerhelst os gå på job og ha indhold i hverdagen, men som du selv skriver når det afhænger af om lille fisen har det godt og bliver derinde så er det klart det værd.. Ellers hedder det enten risiko for for tidli fødsel og evt en indlæggelse, og det ville jeg helst ikke os for min store drengs skyld....n

Anmeld

26. april 2012

lio

Sille86 skriver:

Årh hvor skønt, det er så dejligt at høre når der virkelig er en fyr som bakker en op.. Det er bare så fedt! Sejt du bare klør på... Ville allerhelst os gå på job og ha indhold i hverdagen, men som du selv skriver når det afhænger af om lille fisen har det godt og bliver derinde så er det klart det værd.. Ellers hedder det enten risiko for for tidli fødsel og evt en indlæggelse, og det ville jeg helst ikke os for min store drengs skyld....n

Det er helt klart fornuftigt du tænker på begge unger (stor og baby) lige nu frem for alt andet, tiden er jo knap.

Anmeld

26. april 2012

Team Putte

Sille86 skriver:

Så er der i dag 1 mdr. - 1 uge - og 1 dag til min termin...

Tænk at jeg har holdt så længe trods alle de ting som har arbejdet imod en... Jeg er så over lykkelig..

Glæder mig helt vildt til lillemanden melder sin ankomst..!

Årh det er jo mega meget snart!

Anmeld

26. april 2012

Sille86

Team Putte skriver:

Årh det er jo mega meget snart!

Ja det er helt vanvittigt... Glæder mig så meget... I går ved middagstid tror jeg at min slimprop gik.. Det gjore den ikke ved mit første barn så er ikke helt sikker, men jeg tror det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.