var på arbejde igår og synes bare konstánt der var en kollega der var efter mig. Så skulle vi ikke gøre det mere, så var min mening forkert.
for et par dage siden fik jeg også nogle Hug på min Faglighed, selvom jeg ved at jeg har rent mel i posen! Igår fik jeg så nok, besluttede mig for enten at ville gå ud og tude, eller give hende igen af samme skuffe. Så jeg begyndte at kommentere på alt det jeg gjorde, så hun kunne rette mig hvis det var forkert. Situationerne er lidt svære at komme ind på, da jeg har med mennesker at gøre med tavshedspligt.
Men den måde hun talte til mig på synes jeg bare ikke var iorden, specielt ikke de 2 dage vi så lige ses, selvom vi har forskellige synspunkter, er der ikke nogen grund til at gå at hakke på hinanden hvis man ikke får sin vilje mener jeg ?
Imorges kunne jeg ikke mere da jeg mødte ind på jobbet (hun var ikke på arbejde). Men fortalte mine andre kollegaer jeg var ked af det, over hendes opførsel, og begyndte så at græde. En af mine kollegaer sagde så hun havde bemærket, hun havde været efter mig en af de andre dage, og jeg nok skulle tage en snak med hende.
Men ærlig talt har ikke lyst til at Åbne mig for sådan En Møg K......! Hun ser nok alligevel ikke ud over sin egen næse. Og så synes jeg faktisk også det er pineligt, hvis hun ikke har opfattet det som en konflikt.
(Jeg føler mig også som en dårlig kollega, i det jeg snakker med de andre piger om hvad jeg har oplevet, i stedet for at gå til personen selv. Men er ærligtalt meget konflikt sky. På fagsprog kan man sige hun er en "angriber" og jeg er en "flygter". Så uanset får hun det sidste ord, og har en fornemmelse af det bliver rigtig ubehageligt"
Synes i jeg skal tage mig sammen og snakke med hende, eller skal jeg vente og se om hun bare har haft nogle møgdage, og hendes evendelige brok går over?

Anmeld