Det er godt nok ikke til debatten....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Leneur

men jeg skal til type 2 scanning i dag og jeg glæder mig bare så meget til at se mit lille pus igen. Nu håber jeg ikke den driller os, for er så nysgerrig på at få at vide hvilket køn det er.
Kan i alle have en dejlig og fantastisk dag.... :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Mutti2

Leneur skriver:

men jeg skal til type 2 scanning i dag og jeg glæder mig bare så meget til at se mit lille pus igen. Nu håber jeg ikke den driller os, for er så nysgerrig på at få at vide hvilket køn det er.

Det er også en super stor oplevelse I må have en fantastisk tur, og held og lykke Jeg håber bebs er medgørelig

Lad os høre hvordan det kommer til at gå

Knus Pernille

Anmeld

15. april 2009

SaNiNa

neeej det er bare så utrolig hyggeligt... jeg har måtte knibe nogle tårer under alle vores scanninger selv kæresten er blevet helt tavs...

vil ønske dig al mulighed og lykke med scanning og glæd du dig bare rigtig meget

Anmeld

15. april 2009

Balderson

Kender følelsen ;0)

Jeg skal selv afsted og scannes idag og det er også type 2 ;0)

Man kan jo høre fuglene synge og er sikker på at bøgen springer ud ;0)

Du må også have en fantastisk god dag ;0)

Anmeld

15. april 2009

Leneur

Æh altså min bette bebs var alt for fræk, for den ville ikke vise sit køn men reddede mig da heldigvis en ny scanning, for selvom alt så fint ud, hjertet banker og den vokser som den skal, så ku' vi ikke få lov til at se hjertekamrene og det ville hun gerne være helt sikker på. Fik et par dejlige billeder med hjem hvor den vinker til os, så jeg er bare glad.

Anmeld

15. april 2009

sabi1979

Hejsa
vi vil ikke vide hvad det bliver, men vi fik også en ny tid til scanning da hun heller ikke kunne måle hjerteklapperne, for den lille ville ikke vende sig, den lå bare og sparkede og vinkedeDet er da dejligt at vi får den ekstra sacnning
Held og lykke næste gang

knus sabrina 21+1

Anmeld

23. april 2009

Leneur

Jeg var jo afsted til ny scanning i går og nu ser hjerteklapperne også helt fine ud, så det er bare dejligt. Det bedste af det hele er at den flashede sig fuldstændigt, nok fordi mormor og den ene moster var med. De 2 havde hele tiden sagt at det er en pige og med 98 % sikkerhed fik de sgu' ret, så nu er det en lille prinsesse Silje som bobler rundt inde i min mave. Mormor har allerede købt den sødeste lille kjole og kæresten's drenge bliver også glade, for de har nemlig ønsket sig en lillesøster og skønt at kunne opfylde deres ønske..... ;-)

Anmeld

23. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke med hende Hvor er det fantastisk dejligt for jer

Anmeld

23. april 2009

Leneur

Rosa skriver:

Tillykke med hende Hvor er det fantastisk dejligt for jer

Tusind mange tak kære Rosa.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.