Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige et hurtigt spørgsmål..
Er der nogen der ved hvor lang tid sæd kan holde (hvor lang tid sædcellerne overlever), hvis f.eks. manden har fået udløsning ud på maven?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Lige et hurtigt spørgsmål.. Er der nogen der ved hvor lang tid sæd kan holde (hvor lang tid sædcellerne overlever), hvis f.eks. manden har fået udløsning ud på maven?
Det er vist ikke ret længe når det er ude i det fri
sædceller kan leve op til 7 dage inden i dig..
Chel1992 skriver: Det er vist ikke ret længe når det er ude i det fri
Men ved du præcis hvor lang tid?
FrkZier skriver: sædceller kan leve op til 7 dage inden i dig..
Ja men nu mente jeg nu udenfor ;P
Men angående de der 7 dage .. Det kommer vel an på hvor stor en mængde der er kommet op i en? Eller hvad?
Anonym skriver: Men ved du præcis hvor lang tid?
Fandt lige det her på nettet " Sædceller kan overleve uden for kroppen, for kun omkring 20 minutter til en time, afhængig af hvor udsat sæd er for luft og andre miljøfaktorer."
Chel1992 skriver: Fandt lige det her på nettet " Sædceller kan overleve uden for kroppen, for kun omkring 20 minutter til en time, afhængig af hvor udsat sæd er for luft og andre miljøfaktorer."
Fedt du fandt det.. Jeg synes nemlig ikke lige umiddelbart jeg kunne finde noget
Tak
Anonym skriver: Fedt du fandt det.. Jeg synes nemlig ikke lige umiddelbart jeg kunne finde noget Tak
Så lidt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128