Hvad lyder pænest? (efternavn)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad lyder pænest?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.186 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. april 2012

JH12

Vi venter en lille pige her om godt 14 dage.. Vi har hele tiden været enige om fornavne.. og det er vi stadigvæk..

Men her til sidst er vi begge blevet lidt usikre på hvordan efternavnet skal være.. Hun skal have begge vores efternavne, men i hvilken rækkefølge? vi synes begge dele er flotte, men hvad synes i?

Til fornavn kommer hun til at hedde Alma Elisa ..

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

Masig

Synes Holme Skovbjerg lyder bedst.. kan ikke sige hvorfor, det lød bare bedst da jeg sagde det...

Anmeld

25. april 2012

Koen.

Jeg synes skovbjerg Holme lyder bedst, smukt navn i øvrigt hun får

Anmeld

25. april 2012

FrkZier

Joyce1986 skriver:

Vi venter en lille pige her om godt 14 dage.. Vi har hele tiden været enige om fornavne.. og det er vi stadigvæk..

Men her til sidst er vi begge blevet lidt usikre på hvordan efternavnet skal være.. Hun skal have begge vores efternavne, men i hvilken rækkefølge? vi synes begge dele er flotte, men hvad synes i?

holme skovbjerg synes jeg lidt har en klang af en tog station

kan klart bedre lide skovbjerg holme

Anmeld

25. april 2012

MortilElias2010

Joyce1986 skriver:

Alma Elisa Holme Skovbjerg Det lyder bare rigtig godt. Forestil jer hende når hun rækker hånden ud som voksen og skal til en jobsamtale: Det giver altså tit et perspektiv..

"Goddag, mit navn er Alma Elisa Holme Skovbjerg. " - i mine ører lyder hun næsten som en forfatterinde eller underviser eller...

Anmeld

25. april 2012

Frk-Lotusblomst

Alma Elisa Skovbjerg Holme stemmer jeg på. Det klinger i mine ører. Det giver lige det der stop ved Skovbjerg istedet for det lyder som en lang remse ved Holme hvis Holme er før Skovbjerg.

Anmeld

25. april 2012

projekt-ønskebarn

Skovbjerg Holme, helt klart

Anmeld

25. april 2012

.....

Joyce1986 skriver:

Alma Elisa Skovbjerg Holme

Anmeld

25. april 2012

CaWi

Frk-Lotusblomst skriver:

Alma Elisa Skovbjerg Holme stemmer jeg på. Det klinger i mine ører. Det giver lige det der stop ved Skovbjerg istedet for det lyder som en lang remse ved Holme hvis Holme er før Skovbjerg.

Lige præcis det der "stop" der gør det hele.

Anmeld

25. april 2012

Pigent

Joyce1986 skriver:

Nu har jeg prøvet sige både

Alma Elisa Holme Skovbjerg

og

Alma Elisa Skovbjerg Holme 

Jeg kan bedst lide Alma Elisa Skovbjerg Holme 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.