Så kom de to små første sætninger fra Milas:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. april 2009

Tina2

Åh, som den lille troldemus spytter ord ud i vildskab lige nu, det er SÅ dejligt!!!!!
Igår ville han ha noget på bordet og jeg spurgte "er det den her"?
Milas: "Naaaaai, den der"!!!! :-)

Han har altid været MEGET obs på katten hopper op på køkkenbordet (må den ikke) så et af hans første ord var "neeeee" (NED!!) og her til morgen da den igen, igen hoppede op på bordet kiggede han hen på den og råbte "Ne' fra bordet"!!!!!!!!!!!

Filuca og jeg sad med åben mund og var helt paf, hvorefter vi udbrød DYGTIIIIIIGGG!!!!!! Ihh, så stolt han blev:-)

Min lille babyboy bliver sgu stor nu....... :-)

Kram Tina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

lene

hvor er han bare dygtig Milas, det går altså stærkt med de små
knus lene, mathias og clara som snart skal klippes ellers for hun hår i øjene

Anmeld

15. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Det lyder bare skønt!! Jeg kan virkelig huske, den tid lige inden hun begyndte at snakke rigtigt... Man glædede sig bare så meget til at høre hendes rigtige stemme...

Og ja hehe... fra hun var 15 mrd, så har munden jo bare kørt lige siden hihi

TILLYKKE med ham...

Anmeld

15. april 2009

Tina2

Ja, det er bare eksploderet med hans snak her den sidste måneds tid:-)
Har da sagt en del små ord i nogle mdr, men nu gentager han ALT hvad især Filuca siger, og man kan høre han har fået SÅ meget mere styr på munden, når han skal sige noget.... Super dejligt:-)

Og lækkert han bedre kan give udtryk for hvad han vil. Før fór han jo i flint når vi ikke forstod hvad han ville... Smed sig på gulvet og skreg og hamrede benene i jorden.....
Men nu siger han hvad det er eller viser mig det og prøver så at sige det, så ved hvad det er efterhånden, hvis han siger noget der ikke er helt korrekt:-)

Han siger "naam" istedet for tom:-) Er så sjovt, vi kom til at snakke om at Filuca kaldte smør for "mesh" i utrolig lang tid, ha ha!

Anmeld

15. april 2009

Annette

Ja så er det snart du ønsker dig tilbage til tiden hvor han ikke snakkede

Men alligevel er det så dejligt når de kan begynde at give udtryk for hvad de vil.
Men de blir alt for hurtig store...

Knus Annette

Anmeld

16. april 2009

Tina2

Ja, det er gået stærkt, især med ham synes jeg.... Han blir jo 2 år lige om lidt, og synes virkelig han lige har været en lille baby:-)
Still mama's babyboy;-)

Jeg synes det er SÅ dejligt han er begyndt at snakke, kan godt sige dig et hysseri vi har haft i den sidste tid... Han blev SÅ gal når vi ikke forstod hvad han ville, smed sig ned på gulvet og skabte sig og skreg....
Det har virkelig hjulpet han kan sige hvad han vil nu..... Eller i hvert fald med langt det meste:-)

Filuca er bare fantastisk til at få ham til at gentage:-) Så hun har lært ham rigtig mange ord og læser pegebøger med ham:-) Simpelthen så sødt:-) I får lige et billede:-)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2009

Avi

Ai hvor er han SEJ!!!!
Nårh et godt billede af de to
Ja jeg synes også bare at det går vildt hurtigt med børnene...
knus avi

Anmeld

20. april 2009

Tina2

Ja, han er sgu ved at være skarp i ord nu:-) Kan simpelthen sige så meget nu, det er bare fedt!!!!!

Oveni sku han igår lige prøve at sidde på toilet-traineren (strittede imod sidst jeg prøvede) men igår ville han selv op på toilettet og sidde og så sad han der "tis, tis, tis" ha ha!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.