Ked, fusterret og næsten lige ved at opgive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Anonym trådstarter

Hej

Det er nu min 14 dag på nupo, jeg har fulgt den til punkt og prikke.
Men den sidste uge har jeg ikke tabt mig, men taget 500 g på.. Hvad pokker sker der ??

Det er fandme da heller ikke nemt så..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

engdraget

Anonym skriver:

Hej

Men den sidste uge har jeg ikke tabt mig, men taget 500 g på.. Hvad pokker sker der ??

Hej

Fat mod min ven...mon ikke det er pga du måske er omkring ÆL? Min vægt svinger med op mod 1 kg pga min cyklus....

Lene

Anmeld

25. april 2012

SjeBets

Jeg tager altid på omkring min periode tid der kan min vægt svinge op til 2 kg.

Er du lige startet, og har du erstatet måltider med nupo, ? må ærlig tilstå har aldrig været på nupo, jeg forstår det ikke helt. det jeg plejer at gøre, er at enten sætter mit energi forbrug op, eller sætte min indtag af energi ned. Ergo bruge mere energi end jeg spiser  Og den fungere hver gang . 

Også kaldet at tælle kcal. Og det er det som har fungret bedst for mig. Har smidt 50 kg. ved at bruge den metode  

Anmeld

25. april 2012

Ellie79

Anonym skriver:

Hej

Velkommen i klubben, jeg tabte 300 g på 14 dage - så droppede jeg det - var virkelig ikke værd at drikke alt det pulver når der intet sketeVejer 20 kg for meget så der er jo noget at tage af så fatter virkelig ikke hvorfor jeg intet tabte på den pulverkuren.

Lige nu har jeg sat mit madindtag ned og spiser 6 gange om dagen - har stadig intet tabt rent kilomæssigt, men tabt 17 cm. om livet. Håber og tænker at hvis jeg bliver ved med at leve sådan må min krop vel overgive sig på et tidspunkt. Har været i gang i snart 5 uger på denne måde. Jeg ammer stadig lidt, men har planer om at når det snart slutter vil jeg tage en udrensningskur og håbe at det får renset godt ud i kroppen så den kommer i gang igen. Måske det også var en idé for dig.

Anmeld

25. april 2012

henh01

Det kan være at du får for lidt! Jeg har selv været på nupo og er blevet anbefalet det af min lokale helse butik.

Det er MEGET vigtigt for forbrændingen at du får følgende

Morgenmad 2 pulvershakes, eller andet svarende til 200-250 kcal
Middag: En bar og en frugt, eller andet svarende til 150 kcal
Frokost: En poteinshake+en lille bar, 2 pulvershakes+en lille bar eller andet svarende til 300 kcal
Eftermiddag: en bar og en frugt svarende til 150 kcal
Aften: op til 400 kcal (her spiser jeg alm aftensmad - sundt og i begrænset mængder, men ellers kan du drikke op til 4 pulvershakes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.