(oktober) er her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. april 2009

christinam

helt dødt her inde , i den gruppe ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2009

Anden gang

Nej Nej vi er her skam....
Jeg har været til første jordemoder besøg i dag. Vi fik en sluder for en sladder. Jeg kom ikke ind til den jordmoder som skal følge mig da hun var syg så hende må jeg vente med at se til 15. juli hvor jeg skal til jordemoder igen.

Jeg har sagt at jeg gerne ville deltage i fødselsforberedelse, så det er første gang den 27. maj. spændende at se hvor mange som dukker op. Det er mit første barn derfor syntes jeg det kunne være meget sjovt at deltage i.
Har i tænkt jer at deltage i fødselsforberedelse????

Anmeld

15. april 2009

christinam

Første gang skriver:

Nej Nej vi er her skam....
Jeg har været til første jordemoder besøg i dag. Vi fik en sluder for en sladder. Jeg kom ikke ind til den jordmoder som skal følge mig da hun var syg så hende må jeg vente med at se til 15. juli hvor jeg skal til jordemoder igen.

Jeg har sagt at jeg gerne ville deltage i fødselsforberedelse, så det er første gang den 27. maj. spændende at se hvor mange som dukker op. Det er mit første barn derfor syntes jeg det kunne være meget sjovt at deltage i.
Har i tænkt jer at deltage i fødselsforberedelse????

nu jeg alene om barnet , og ja vil med til alt vornår du sadt til

Anmeld

16. april 2009

Anden gang

Jeg har termin den 10.10.09 så er i uge 14+5

Anmeld

17. april 2009

tumle81

Jeg er her også :-)

Var til NF i dag og alt så bare super ud, en lille fin baby som vinkede ud til os...

Jeg har termin 27 okt, så er 12+2

Knus Kathrina

Anmeld

17. april 2009

christinam

tumle81 skriver:

Jeg er her også :-)

Var til NF i dag og alt så bare super ud, en lille fin baby som vinkede ud til os...

Jeg har termin 27 okt, så er 12+2

Knus Kathrina

ok jeg har den 26 okt skal føst til scanning næste uge men har vært en gang , i uge 10 alt så fint ud der

Anmeld

24. april 2009

vivilund

Hejsa
Jeg venter vores 3 barn og har termin den 24 november... Den yngste er 11 mdr og den ældste er lige fyldt 4.
vivi 9+3 i dag

Anmeld

12. maj 2009

Pige2009

Første gang skriver:

Jeg har termin den 10.10.09 så er i uge 14+5

Jeg har også termin 10.oktober 2009

Anmeld

13. maj 2009

MaleneGærup

Jeg har termin d 31-12-2009 så det gør bestemt ikke noget hvis den kommer lidt før eller lidt efter. Skulle ikke undre mig at jeg går 19 dage over tiden, for det er nemlig min 30 års fødselsdag... men selvfølgelig er den velkommen ligegyldig hvornår den kommer.
Har bestemt også tænkt mig at deltage i fødselsforberedelse.

Anmeld

27. maj 2009

Brams

Har helt bestemt tænkt os at deltage i fødselsforberedelse, er alledere meldt til
Har termin 29/10

Trine (18+0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.