Svært ved at sove

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

687 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. april 2012

Munjas

Hej allesammen 

er der andre der oplever at den lille bøvler rundt det meste af natten uanset hvordan I ligger?

Kan ikke få lov at ligge på ryggen for så starter han en MMA-kamp derinde og ej heller på siden siden, da jeg så bare får ondt i maven og den lille begynder at sparke, som om han ønsker at jeg straks vender mig om på ryggen eller bare står op..

Har kun sovet få timer i nat, så ethvert råd er -ligt velkomment.

Venligst en lettere blæst mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

babymus77

Munjas skriver:

Hej allesammen 

er der andre der oplever at den lille bøvler rundt det meste af natten uanset hvordan I ligger?

Kan ikke få lov at ligge på ryggen for så starter han en MMA-kamp derinde og ej heller på siden siden, da jeg så bare får ondt i maven og den lille begynder at sparke, som om han ønsker at jeg straks vender mig om på ryggen eller bare står op..

Jeg vågner også mange gange om natten, så jeg tager det blot som en gang " øve holde sig vågen tid" :-) Tager mig en lur om formiddagen, da jeg er sygemeldt!!! Kan godt se det er svært hvis man nu skulle op til job:-) :-)

Anmeld

25. april 2012

Ditte-3

jeg sover heller ik særlig godt vågner fler gange og vis det ik er på grund af den lille ja så har jeg marerit og det er ca 2-4 vær nat puha, men er også sygemelt så sover lige en lille lur om formidagen mens de store er i skole.

Anmeld

25. april 2012

Munjas

Er ærlig talt også glad for at jeg er sygemeldt, for nogle dage er edderbankme tunge. Når der kun er få timers søvn, et cirkus i ens mave, flukveer og til tider ekstremt ømme ribben, ja så ville et arbejde være liiiiige i over kanten
Kunne også roligt forestille mig, at det ikke er helt nemt når man har flere småbørn

Dog er jeg ekstremt glad for at kunne mærke den lille. Det er jo meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan man gennemgår graviditeten.

Håber I/vi får sovet lidt mere de næste par dage

Anmeld

27. april 2012

Annana89

For mit vedkommende er jeg nok ret heldig! Jeg vågner ikke ret tit på grund af guldklumpen!

Hvis jeg er oppe om natten er det som regel bare for at tisse! Men jeg kan godt vågne lidt tidligt ved at han begynder at rumstere rundt derinde!

Jeg håber at det er fordi han er god til at sove om natten men jeg har min tvivl. Tænker at det bare er mig der kan sove fra det!

Anmeld

27. april 2012

Munjas

Hej igen

Jeg tror generelt det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde, hvor meget man kan mærke. Jeg kan mærke det bare han vender sig, og det er ikke altid det er anset som utrolig sødt. I hvert fald ikke om natten.
For mit vedkommende tror jeg bare, at det er blevet lidt svært at indhente søvn, i og med, at den lille guldklump ikke rigtig kan finde sig til rette uanset hvordan jeg prøver at ligge.

Hehe ja, han bestemmer allerede inden han er kommet ud til os.

Eftersom dette er min første graviditet har jeg ofte haft spørgsmål til "om det her nu er normalt..", og jeg er blevet en smule overrakset over, hvor mange kære kvinder, der reelt går med små såvel som tunge problemer under graviditeten. Og så kigger jeg hen på min kære mand og tænker, "Gud hvor han du det egentlig nemt.."

Jeg håber at I andre får sovet lidt igennem på et eller andet tidspunkt, og er skam kun glad på dine vegne Annana89, at du ikke er holdes oppe af den lille gave i maven

Alt det bedste - Munjas

Anmeld

6. maj 2012

Pernille_fleur

Jeg har bestemt også en aktiv lille en derinde! Han"sparker mig vågen" mindst 1 gang hver nat og så kan han sagtens ligge om rumstere i over en time... og der er bare ikke andet at gøre end at vente til han falder i søvn igen, så jeg også kan falde i søvn... Syret nok egentlig, at blive holdt vågen af indre tumult ...

God aften til jer derude!

Pernille

www.psykolog-pernilleschou.dk

Anmeld

7. maj 2012

sarahjylland

Munjas skriver:

Hej allesammen 

Hehe sover ganske forfærdeligt men jeg vælger at ligge halvt på maven og halvt omme på siden. Det er det eneste der kan holde ham stille. Tror lidt jeg låser ham fast men sådan er det det virker her. Men sover som sagt rigtig dårligt.

Anmeld

17. maj 2012

Nattøs

Her vågner lille pige altid, når jeg gøre :-) så ja vi kan godt vågne om natten for lige at gå på wc til min skat øv. For skal kravle hen over ham hihi. Men jeg har daglig kamp, når vi skal sove om hvordan vi skal ligge. Vi ender for det meste på siden og enkle gange lidt på maven. Selv om at hun slogs med sengen hihi 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.