Så jeg ringede derfor lige til min jordemoder, vi fik en snak og blev enige om jeg skulle komme en tur op forbi fødegangen. Så lyttede hun til hjerte i 20 minutter, mærkede på maven, og så bevægede hun sig pludselig helt normalt igen.
Jeg er 38+4 i dag, og derfor MEGET bekymret når jeg går en hel dag uden at mærke liv. Jeg fik afvide det var helt normalt, fordi hun er vokset sig så stor, at der ikke er så meget plads til store bevægelser. Men her mærkede jeg altså bare INTET en hel dag, selvom jeg skubbede til maven, gik lange ture, drak iskoldt vand osv. Godt nok siger min jordemoder jeg kan være helt rolig, og skønnet min lille guldklump til at veje 3kg og være helt perfekt. DEJLIGT.
11 dage til termin!!!
Vil egentlig ikke så meget med dette opslag. Bare lige give en lille opdatering af min dag, og så spørge jer om i har oplevet det før? Ikke at mærke liv en hel dag, når i er så langt henne?
Eller er det bare mig der er hysterisk? Har nu fået afvide det er godt jeg bekymre mig, så det ikke viser jeg bare er ''ligeglad''. Specielt når det er min første 
Anmeld